Sunday, October 12, 2008

有耳的棺材

近來心情很不爽,聽到這個能一解愁懷!




聽不懂嗎?看正版吧!



.
.

19 comments:

Anonymous said...

笑死我!! 佢真係好有勇氣!!
o岩啦, 香港需要多d歡樂氣氛!

Anonymous said...

WAKAKAKA,笑屎我啦~

Anonymous said...

Miss Fu原來都有上高登?

Wingie said...

如果一世人一定要學跳一隻舞同唱一首普通話歌,

我想...

我會揀呢隻!

吐既達~吐既達~吐~既打~

Wingie said...

我的學生︰不愛我了嗎?HOW SAD!!!

我先冇咁得閒上高登啊,係果D會得閒上高登既朋友SEND比我架!不過佢地真係勁,為我地帶來不少歡樂!

Anonymous said...

吓!!!又俾左個位佢攝.

Wingie said...

就係!不過佢都精神可嘉,首歌仲好易上口tim!

Anonymous said...

hahaha...

Wingie said...

還記得我們笑到標眼水!

LEO初扑 said...

我最愛的城城
[痴那膠線] \(^o^)/ 吐既達~吐既達~

Wingie said...

hahahaha... 成日哼住, 好上口!

Anonymous said...

welll...wish u feel better torromow ~!!

Wingie said...

thank you oh!!! the best is yet to come!

Anonymous said...

你的學生和愛你的學生是不同的人= =

你搞亂了......

Wingie said...

噢!我以為你不愛我了!T_T

Anonymous said...

愛...點解唔愛?
我咁愛得
你又咁鐘意被人愛^^

Anonymous said...

我是今年英文堂第4組
即上面第1個comment那個
與愛你的學生不同

Wingie said...

愛我的學生︰謝謝你的愛!
WAKAKKAKKAKAKA... 好痺!

Wingie said...

我的學生︰歡迎你啊!要多多留言啊!