Thursday, September 25, 2008

婚照篇 - Mien Ko Individual

影完2輯婚照後,一直想與同期結婚的4 pairs超級好朋友影一輯集體結婚相,結果在婚紗展中物色了自顧人士 ——Mien Ko,見她display的相片時尚又自然,決定找她影big day相片,並bargain以同一價錢,准我們4 pairs影一輯外景。
.
這是我的第三輯婚照!對!我真係很喜歡影相!以下是當中的雙人照︰
.
1
大潭
.
2

呢張其實幾靚,不過唔鍾意個頭痴左隻船,背脊又痴左車呔

3

赤柱
.
4

呢度D顏色好靚

5

型爆!

6
香港大學
.
7 成日叫人行來行去,要影「漫步人生路」
.
8


9

呢張都OK,做左其中一款INVITATION CARD

10

.

11


12

呢件就係package包既儷都婚紗同禮服

13


14


15

藍塘道豪宅區
.
16
呢張都做左INVITATION CARD
.
17
.
18


價錢︰

Package $10000 ,包720張相、一婚紗、一男禮及一新娘化妝,我地4 pairs,每pair有180張相連底,加相每張$2.5,外加化妝禮服晚裝,最後埋單每pair大約$5000。

.

喜歡的地方︰

自然,大部份動作自由發揮,唔使被擺佈,地點有特色,好彩天氣好!三個攝影師(一主一副一客串) 都幾落力。$2.5一張,加相冇壓力。

.

不喜歡的地方︰

攞景麻麻地,冇乜大特寫,最慘係唔執相,睇極都冇前2輯咁靚咁pro。MUA同set頭都幾後生,個妝同自己化冇太大分別,仲有儷都既婚紗唔太fit身。其實自己比錢搵friend影搵人化妝,可能仲靚仲平!不過冇時間arrange。

下個post會show 4 couples 既婚照同行程。

18 comments:

Anonymous said...

幸福的fufu

Wingie said...

相黎架乍!

Anonymous said...

wwwo,,..thx for sharing!!!

cool set !!

Wingie said...

THANK YOU TOO!

Anonymous said...

POST多d就very good啦!我很喜歡看~~靚靚~~

Wingie said...

呢輯比起之前2輯真係爭得遠!不過影得幾開心!

LEO初扑 said...

搵佢地影,真係要識得執相先得,我都執左成個月先ok,有好有唔好,好係有d角度同氣氛真係唔錯,唔好係背景太多垃圾,同光暗反差太大,冇用反光板,但個日既氣溫用既話會死人。

Wingie said...

珠玉在前嘛!我又唔識自己執相,而家POST呢D已經晌PICASA執過下D色架啦,之前一路都冇執。

Anonymous said...

唔執相都得ge~如果佢真係攞得準d光度~haha

Wingie said...

你覺得呢?

其實都OK既!不過執左相我地會靚D,睇都睇得開心D嘛!

Anonymous said...

你有興趣幫你影下相ar,大肚咪影得放心囉~

Wingie said...

有啊有啊!我好中意被影架!比多少少時間我修下身!

Anonymous said...

集潮爆'幸福'合襯於一身的婚紗照呢!!!

Wingie said...

多謝啊!!!

Anonymous said...

都好靚呀, 不過無 Masalili 個 WOW factor! 不過 $2.5 一張又真係好平...

Wingie said...

係啦!係啦!就係果下WOW啦!MASALILI好WOW,芝柏就穩陣,呢輯就自然,咁都安樂D!

其實我影左咁多輯,同好多人影一間但要勁多相差唔多價錢啊!

Anonymous said...

呢輯真係同Masalili果輯差好遠,

呢個就香港style, 同埋構圖真係......

唔驚, 等妳有bb時再影過輯靚既

Wingie said...

所以呢, 錢唔介意使, 但要使得值!