Wednesday, September 24, 2008

停課日


從小到大,

不下數十次,

趕頭趕命跑步飛的,

趕到學校,
.
卻發現學校空無一人,

原來……
.
停課了!
.
.
.
幸好,
.
現在有「師傅」(註),

趕頭趕命出門口不過十分鐘,

就知道……

停課了!




註︰
.
師傅是我好朋友,時時車我出門口!
.
師傅!請受小女子一拜!




停課日的床上

.

.

21 comments:

Anonymous said...

有sze sir就最正了.
有乜事..距會車你的.
xdd=]

Anonymous said...

今日唔使番學...
訓番要訓既鐘數...真好!
補番唔夠訓既時間...

Wingie said...

Anonymous: 係啊!sze sir真偉大!

Wingie said...

mickey: 我陣間都要去訓返個晏覺!

Anonymous said...

吓?今早5:45am.....電視已公佈停課,我立即再call周公。
難道......你又傻傻的刷牙洗面出門?

Wingie said...

哈哈哈... 正是!開電視見到3號波,就傷心欲絕走去刷牙洗面出門口,等個同事等左10分鐘,打比佢先知......

Anonymous said...

真是一個白痴來的~

Wingie said...

wakakkakakkakaka.......

我知啊!

Anonymous said...

haha~ur home's view is quite relaxing
Samantha

Wingie said...

It is! ^^

Anonymous said...

= =
miss fu, 下次打風,
你可以試下打開個收音機訓
收音機d 聲又可以催眠,又可以聽天文台

Wingie said...

屋企冇收音機啊!不過你個意見幾好!

冬冬 said...

點解唔見你既recent comments既? 未整好呀?

Wingie said...

改左名叫做 I LUV COMMENTS... 不過時有時冇... 都唔知點解!好困擾啊!

Anonymous said...

我 6:15 起身,第一件事唔係去廁所而係睇電視。然後振臂高呼「教育署萬歲」,實在太興奮了,3號波都唔駛返學,呢個先例開得實在好,哈哈哈哈!

點解用兩部 laptop?

Wingie said...

我返返屋企見到阿JER時都有起勢咁潤佢啊!

我LAPTOP唔知做咩睇YOUTUBE同土豆都好慢,所以睇睇下攞左阿JER果部煲戲,自己果部MSN。

無錯...... 我係宅女!

Anonymous said...

fufu傻得可愛~~哈哈!!!
FU~~你的家真漂亮,有機會可不可以去拜訪拜訪??(我是認真的!)(^.^)

Wingie said...

我屋企超小的!不過人少少上來探探我亦無妨!見係你乍! ^^

Anonymous said...

REALLY???!!Thank you~~(^O^)V

Anonymous said...

oh,....misss,.I love u this pic!!!very cool background + notebook!!!

well,..the background behind my computer in my office is just factory~~

Wingie said...

I live in a remote area... that's why!