Tuesday, September 16, 2008

瀨屎記

師奶甲:「呀~~~~~~~~~~」

師奶乙:「嘩~~~~~~~~~~」

師奶丙︰「咩事呀?做咩‧嘩~~~~~~~~~~~」

師奶乙:「好臭呀!」

師奶甲:「點算呀?」

師奶乙:「點解咁架?成寸厚既!」

師奶丙︰「嘩!好臭呀!快D開露台門!」

師奶甲:「綠色架!好似發毛呀!」

師奶丁:「仲講!搵D紙巾黎啦!」

師奶甲:「嘩~~~ 個肚都有呀!」

師奶乙︰「嘩~~~ 成身都係呀!」

師奶丙︰「好臭呀!」

師奶甲:「點解咁多架?係咪幾日冇換片呀?」

師奶丁:「有冇熱水?」

師奶丙:「有呀!暖暖地定熱熱地呀?」

師奶丁:「暖暖地得啦!」

師奶丙:「用膠盆會唔會好D呀?」

師奶丁:「好呀!」

師奶丙︰「呀!唔得呀!我個膠盆用黎洗菜架!」

師奶乙︰「嘩哈哈!」

師奶丙︰「用返洗手盆啦!」

師奶甲︰「好臭呀!」

師奶丁︰「洗左咪唔臭囉!」

師奶丙︰「唔使皂液既咩?」

師奶丁︰「沖乾淨咪得囉!」

師奶丙︰「老公!我地冇用過個洗手盆洗屎呀!」

師奶甲︰「比佢知道實打死你呀!」

師奶丙︰「香水!滴露!今日既事只有我地四個人知!」



25 comments:

Anonymous said...

First !!!

Wingie said...

勁喎!!!

Anonymous said...

2008年中秋貴婦追月馬吊日
四位師奶經歷了畢生難忘的一幕!

Anonymous said...

奇妙恩典~

Wingie said...

WAKAKKAKKAKA!!!

好混亂同好嘈吵既一刻啊!

唔知幾時我地都會變成幫BB啜鼻涕而面不改容呢!

Anonymous said...

哈哈哈哈!

《瀨屎記‧記師奶》

咪好興錄低BB成長片段o既?查實阿媽都成長緊,錄埋D倒潟籮蟹湊仔片段都應該會幾過癮...

Wingie said...

《瀨屎記‧記師奶》wakakkakaka... 有創意!


我地驚慌完先醒覺,點解唔錄低佢!

Anonymous said...

@.@,,.....

Wingie said...

一班師奶!!呵呵!

Anonymous said...

haha!幾個靚C奶.......都攪唔掂一個B,叫阿B試多幾次,等你們多加練習呀!hehee!

Wingie said...

場面一度失去控制呀!hahaha...

Anonymous said...

車! 未見過大蛇柯尿, 亞B柯屎咩! 小見多怪!

Wingie said...

果然係媽媽啊!好震定啊!

當年我舅母徒手執左我表妹粒羊咩屎既情境,我仲歷歷在目啊!

母親真偉大啊!

Anonymous said...

e..唔知呢個洗手盤他日我有無機會用到呢@@?

Wingie said...

哎喲!我係咪應該買個屎盆呢... 呵呵!

Anonymous said...

"師奶丙︰「香水!滴露!今日既事只有我地四個人知!」"

又 yahoo 又 blogspot,現在估計已有四百個人知了...

Wingie said...

哈哈!只有我老公不會看就可以啦!

Anonymous said...

啊?fu fu係師奶丙?
哈哈~~~fu fu,你而家仲想唔想生bb啊??(^o^)

Wingie said...

哈哈... 比你發現左!

想啊!不過要養返好個身體先!你等我啊!

Anonymous said...

我想問點解用膠盆唔得既?

用黎洗菜姐, 點都好過用黎洗面呀麻= =
EEEEEE....
唔怪之得miss fu 你塊面...

Wingie said...

洗手盆用黎洗手架!D菜擺落口喎...

我塊面... 點睇都靚過你滑過你啊!嘿!

Anonymous said...

A crowd of clever C9.......

Wingie said...

yeah!!! long live the C9s!!1

Anonymous said...

哈哈... 描述得好好笑~

Wingie said...

你應該有更多既趣事喎!