Thursday, August 21, 2008

堂上舉手的原因

一天,一位坐在教師桌前第二個位的同學突然舉手。

「MISS FU,我想出去放屁!」 他很認真的說。

「去!去!去!」我急忙批准。

他徐徐站起傍大的身軀,站到一半,卻面露失望之情:「哎吔!」

然後,頹然的坐回椅上。

然後,同學都撤退到課室後面,爆笑中。

然後,我也退到門邊,忍著淚說:「下次你唔使問我架啦!你衝出去散晒先返黎就可以架啦!」



我的學生很像他! (紅圈者)

36 comments:

Anonymous said...

係真嫁?!@@

真係會咁問?*3*

咁樣會好魚嫁wo@3@

Anonymous said...

佢咁樣問法,
搞到全部人都知佢放-_-;
寧願放咗扮話唔係自己xd

Anonymous said...

唔記得左係肥正定係肥進!!??

Wingie said...

晴:這正是他可愛之處!

Anonymous said...

fufu既學生咁大膽講出黎既...
我諗果陣既場面都幾搞笑...

Wingie said...

YAN: 咁樣可能仲瘀啊!

Wingie said...

SAI HEI: 我冇教過肥進架!哈哈哈... 係唔係肥正,自己估啦!

Wingie said...

MICKEY: 笑到上唔到堂!

Anonymous said...

hahaha...一想就想到肥正^^
樣子身形都像.....只欠一"墨"

Anonymous said...

可以兜口兜面對住身邊人放屁真係人生一大快事!! 可惜到呢刻我都學唔到呂生-_-

Anonymous said...

Stephen"

個學生咁有公得心既 xd.
比著系我我系唔會咁做xd.
現場實笑到扒街 XD

Wingie said...

林水: 我冇講呀!你估架乍!呵呵!

Wingie said...

呂太︰有不少人都有相同癖好,你好好享用吧!好在我的羊生是個不會放屁屁不會腰鼻鼻的絕世美男子,絕對不會對我做出這等奔放的事情!

Wingie said...

STEPHEN: 講真我好欣賞佢!好過果D唔聲唔聲做左又唔認仲誣蔑其他人既惡賊!

Anonymous said...

可能佢d 屁好香呢^^

Anonymous said...

屁乃肚中戲,誰叫貪心嗦入鼻!

Wingie said...

愛我的學生:我冇求證呢!

Wingie said...

KINGKING: 你可以和呂生舉行放屁屁大會呢!

Anonymous said...

你個學生真係好得意同好特別!
班裏面有呢類既學生,班房可能會有好多趣事發生!我相信你都係第一次遇到D面皮厚到會自認放屁既學生。

Wingie said...

係你地既師兄啊!啊哈哈哈!
其實有呢D事情,工作先會有趣!

Anonymous said...

下...

Wingie said...

你的畫真的好利害啊!是全職漫畫人嗎?

Anonymous said...

呵呵~很有趣的經歷~~(笑)

Wingie said...

笑死我!係可以講一世既笑點!

Anonymous said...

他的發問........
極勇敢之餘,又關顧同學和自己的利益呀!

可惜......
他最終也在出醜了。

Wingie said...

佢好無奈咁坐返低個情景真係好好笑!

Anonymous said...

stephen"

唉!Mz fu ah..
好掛住以前既話劇學會ah.
依加學校好多野刀限住左.
那個活動組老師仲冇預定到drama club比下年=x=.
好掛住以前你負責既drama club fantsay.

Wingie said...

陰公... 變左孤兒仔...
而家FANTASY仲有幾多人?
可唔可以再同學校FIGHT多D資源?

Anonymous said...

哈哈哈~~冇諗到佢會當眾話:我想放屁,我想一般人都會婉轉d﹗例如係....我想去厠所.....等等之類!!!

Wingie said...

這正是他可愛之處!

Anonymous said...

stephen"

你識既刀系剩番mango ah瑩 家寶 馮同沈嫁咋=x=
唉!好唔開心=x=

Wingie said...

只要有觀眾,一個人兩個人都可以演,冇場地就街頭劇都得,搵個LUNCHTIME晌COVERED PLAYGROUND演亦得,最緊要有心同有膽,我唔信你地咁努力學校都話唔比機會!就算真係唔比資源,又如何?唔使靠佢!自己搞又得,出去搵劇社玩又得!加油啊!

Anonymous said...

stephen"

我地爭取到啦ms Fuu..
我地可以系9月9號放學系hall公演.
如果你有時間刀可以黎睇下*3*
我地會好感動*0*.

Wingie said...

9月9日... 真係要睇下放學有冇會開!我mark左晌schedule先,希望過到黎!幾點開始?

Anonymous said...

stephen"

4點半左右開始啦應該.
*3*好感動!

Wingie said...

始終都去唔到... 病倒了!行動唔方便!有錄像記得send比我睇!