Monday, August 11, 2008

見鬼勿O嘴

有些人,不太熟,但說的話,令人不太懂反應!



A: (雀躍地) 喂,你揸電單車既咩?

B: (沾沾自喜地) 係呀!

A: 好心你就揸返四個轆啦!

B: (-_-") ……



B: 呢個點搵架?

A: (熱心地) 嗱,你可以咁…咁…咁…

B: 哦!THANK YOU!

A: 好彩我教左你咋,唔係你就領野啦!

B: (-_-") ……




A: 仲未走得呀?

B: (正在處理A的蘇州屎) 未呀!仲有十幾個學生要審喎!你走嗱?

A: (真誠地) 係呀!加油啊!禱告中記念你!

B: (-_-") ……




B: (興奮地) 你好呀!我頭先見到D SALES姐姐睇緊你結婚果晚D相,好靚呀!

A: (沾沾自喜地) 多謝多謝!

B: 你可唔可以介紹你個化妝比我呀?你個妝真係好靚呀!同真人真係爭好遠!

A: (-_-") ……



鳴謝知知作出不同O嘴示範


13 comments:

Anonymous said...

fu~~~其中係咪有一個係你啊?^o^

Wingie said...

係啊!我係B!

Anonymous said...

你唔明人地講嘜野咩??????

無嘜野呀

已經唔(方)唔=0="

哈^^

Anonymous said...

遇上呢D人

一定要回敬一吓佢

挫一挫佢的氣焰!!!!!!!!

              LINLIN

Anonymous said...

遇上呢D人

一定要回敬一吓佢

挫一挫佢的氣焰!!!!!!!!

              LINLIN

Wingie said...

愛我的學生:反而我唔係好明你講咩... 呵呵!

Wingie said...

LINLIN: 我唔夠胆啊!只能O咀...

Anonymous said...

我都覺得你makeup 前後好有分別, 分別就係....差十歲!! makeup後:28 ;makeup前:18囉

Wingie said...

多謝你啊啊啊啊啊啊!

Anonymous said...

這個BB係哪家的千金/公子?
係小丸?

Wingie said...

係Chiling個沅熊BB啊!

Anonymous said...

方便給我MSM嗎?可send給我bor...之前係你Yahoo個blog留過言俾你的....

Wingie said...

呢度係我主blog呢,我都晌你yahoo blog留左言!