Tuesday, August 5, 2008

我的第一個會考寶寶

第一次任教會考班,第一次做會考班班主任,第一次陪學生放榜……

感覺……

好緊張!

同學有的喜,有的悲,有的從容,有的忐忑。
.
班裡一半同學在原校升讀中六,一半同學到外闖天下。

留的,當然安心。

但走的,也別怕!信我,出面的世界,其實很好玩!

認定目標,在同一天空下,繼續努力!

去吧!





在此,送大家幾首好詩:

流水不因石而阻,友誼不因別而忘!

萬里長城長又長,我倆友誼比它長!

記得M,記得E,記得ME記得me!





還有,送上友誼可以永固實証:
.

BAND 1 中學同學

(對!中學的我已很浮誇!)



BAND 7 預科同學

(對!風靡萬千少男的男校女生!)




只要有心,願望可成真!

(看得出誰是誰嗎?對啊,就是上兩圖的中學同學和預科同學啊!

28 comments:

Anonymous said...

{流水不因石而阻,友誼不因別而忘!}
很喜歡這句:)

fu`你說對!出面的世界的確很好玩。而且,
升不上中6卻找到一條更適合自己的路,
這未嘗不是一件好事嘛!:)行自己喜歡
和適合的路,才是最重要的。

雖然我不是今屆會考生,但是我都會為他們禱告。希望神帶領著他們. ..

Wingie said...

YAN: 這幾句是當年小六記念冊的經典中之經典啊!

出外闖闖,眼界也闊!

小心,玩的定義是,不傷己身,不傷人心啊!

下年到你吧?加油啊!別讓自己有遺憾!

Anonymous said...

是呀!下年到我了,要同呀晴`他們幾個一起努力!!

Anonymous said...

朋友我當你一秒朋友
朋友我當你一世朋友
奇怪過去再不堪回首
懷緬時時其實還有

朋友你試過將我營救
朋友你試過把我批鬥
無法再與你交心聯手
畢竟難得有個最佳損友

從前共你促膝把酒傾通宵都不夠
我有痛快過你有沒有
很多東西今生只可給你
保守至到永久
別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙
即使相處到有過裂口
命運決定了以後再沒法聚頭
但說過去卻那樣厚


問我有沒有
確實也沒有一直躲避的藉口
非甚麼大仇
為何舊知己在最後變不到老友
不知你是我敵友
已沒法望透
被推著走跟著生活流
來年陌生的是昨日最親的某某

生死之交當天不知罕有
到你變節了至覺未夠
多想一天彼此都不追究
相邀再次喝酒
待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅
一起走到了某個路口
是敵與是友
各自也沒有自由
位置變了各有隊友

問我有沒有
確實也沒有一直躲避的藉口
非甚麼大仇
為何舊知己在最後變不到老友
不知你是我敵友
已沒法望透
被推著走跟著生活流
來年陌生的是昨日最親的某某
早知解散後各自有際遇作導遊
奇就奇在接受了各自有路走
卻沒人像你讓我眼淚背著流
嚴重似情侶講分手

有沒有
確實也沒有一直躲避的藉口
非甚麼大仇
為何舊知己在最後變不到老友

不知你又有沒有
掛念這舊友
或者自己早就想碰頭
來年陌生的是昨日最親的某某
總好於那日我沒有沒有遇過某某

Wingie said...

YAN: 一齊努力啊!

Wingie said...

KINGKING: 做咩留首咁令人唏噓既歌晌恕?代我比NOEL? 呢個時候,應該唱:

繁星,流動
和你,同路
從不相識開始心貼近
默默以真摯待人
正是你

(一齊拍手一齊唱!)
遙遙晚空
一起開心一起悲傷
你我那怕荊棘充滿路
替我解開心中的孤單
是誰明白我

情同兩手
一起開心一起悲傷
彼此分擔總不分我或你
你為了我
我為了你
共赴患難寂寞裡

朋~友

Anonymous said...

嘩!chiling 都好得呀!你就...........
yeah到殺死人啦!

Wingie said...

呵呵!都keep到呀呵!

Anonymous said...

FU FU~~~你的樣子似乎沒有什麼改變~~~ band7和現在的樣子都差不多! 你做過什麼來?為什麼可以keep得到那麼好?~~~

Wingie said...

LALA: 哈哈哈!因為我BAND 7到而家都唔係好耐之嘛!嘩哈哈!

Anonymous said...

下年就到我會考...
唔知會點...到時既路又會點?!

fufu著裙唔係著皮鞋而係著波鞋既

Anonymous said...

正!!!!!


lin

Wingie said...

MICKEY: 而家比多D心機,下年係點,盡左力,成績點都好,勇敢面對,總有出頭天啊!

間學校女仔無校服規則,想點都得架!呵呵!

Wingie said...

LIN: YES!!!

Anonymous said...

我聽到既版本係
忘記M,忘記E,別忘記M+E=ME .

不知這間學校會否有戲看? @W@"

Anonymous said...

會考之麻.....
輕鬆^^

要舒壓, 好簡單之麻
玩一日俾都唔記得晒喇

Anonymous said...

嗯..要比心機...
不過有時真係唔知點解會無咩心機去溫..

咁正既...女仔無校服規則....

Wingie said...

JESSIE: 你個版本冇咁順口啊!
遲D有機會等我又寫下我個預科史啦!好多好戲呢!

Wingie said...

愛我的學生:未燒到眼眉,你得戚下先啦!

Wingie said...

MICKEY: 溫書要有PLAN,唔自律的話就搵D野獎勵下自己,但一定要FOLLOW個STUDY PLAN,仲有幾個月,唔可以話冇心機溫就唔溫架!加油啊!

其實係有規則架,不過D老師唔係好理你,真開心!

Anonymous said...

好索啊﹗

Wingie said...

多謝!呵呵!!

Anonymous said...

我的會考發生在18年前, 佢停止咗我嘅中學生活 whereas ...

我揾唔到我嘅終身伴侶, 但就遇到我第一條女;
我揾唔到我嘅潛能, 但就揾到我邊幾方面最低能;
我揾唔到好多朋友, 但就揾到幾個甩極都甩唔到老友;

以上所有構成現在的我, 好正, 好懷念.

Btw, 男校女厠有無尿兜?

Wingie said...

相信母校亦造就左你作低能詩既潛能!哈哈!

男校女厠好似係冇尿兜架喎... 不過女厠既數目比較少... 唔記得呢...

Anonymous said...

十幾年的友情真係好難keep,
你地加油!!!

Wingie said...

朋友係一種好奇怪既物質,有時佢既化學反應你估都估吾到,當中真係要付出感情時間,心照又要信任,著緊但又要睇得開,難過談戀愛啊!

Anonymous said...

BAND 1 中學同學福相邊個系你呀?

Wingie said...

梗係啦!