Tuesday, July 15, 2008

我和牛屎有過約會 V

(請先看PART I, II, III & IV)

到了地鐵站,我看見擔心不已的妹妹,她疑惑地望著我的一臉淚痕,我一手拖著她,往入閘機狂奔,「過了海就神仙」原來就是這種感覺!

我拿著票往入閘機口衝去……

眼看票正要送到機口,他又捉住我!

我崩潰了!

我狠狠地推開他,和他一起跌在地上。

妹妹很驚慌!我叫他打電話給我的一個朋友,還在想用自己的方法解決問題。

妹妹跑開了。

他發了狂般罵圍觀的人。

我平靜的坐在地上,望著手臂上五條清晰的瘀痕。

保安跑來問我需不需要報警,我說不。他說:「你地咁樣我地唔可以唔報警。」我心諗,咁你又問?

數分鐘後,警察來落口供,他們見我是純情小妹妹一名,對我甚是客氣,相反,對他就好嚴苛。

我說他是我的EX,在街上遇到,他不讓我走,只是小事一樁,不予起訴。
.
我可不想把事情繼續鬧大啊!報了警,已經相當樣衰了!

落完口供,他走來溫柔地說:「我陣間打比你丫!」

我起了一身雞皮疙瘩,「唔好啦,我去睇演唱會,夜返!」

說罷就與妹妹跑去乘地鐵,還有心情看演唱會?其實我要逃離現場,因為我知道妹妹沒有打電話給我的朋友,她打了給爸爸!
.
「老豆!家姐俾人打呀!」這個是妹妹致電回家的劈頭第一句!

到了紅館,我再次致電回家報平安,接電話的竟然是五叔,我知道,事情鬧得很很很大!

整場SHOW我的內心都很翻滾,根本沒心情欣賞。

回到家,一落車,就看見媽媽及舅母拖著2個小表妹在巴士站等我。

媽媽緊緊的拖著我的手,回到家,看見十幾人在門外,都是由細看著我大的哥哥,鬼馬地說:「你死啦!家庭會議!」

推門入內,看見爸爸、舅父和五叔在廳中,氣氛極度嚴肅,我抽了一口涼氣。

我被安排坐在他們中間,被審問了一晚,很多細節,我不敢說。

那天之後,他沒有再找我。

一天,我在街上看到他,他看不見我,我就那樣雙腳釘在地上動不得,我這輩子唯一一次感到腳軟,到有知覺時,拔足便跑!

一個時期我一直睡得不好,經常發惡夢,夢裡的賊呀、鬼呀、殺人犯呀,全都是他!

曾幾何時,想起他都會發抖……



會過去的!

抖擻精神,驅散陰霾,明天又是一條好漢。


<我和牛屎有過約會 ~ 最終回 ~ 完>


後話:

前幾年在同一個地鐵站遇見他,他正在擺年宵小販檔賣棉花糖,眼神接觸上,不期然點了點頭,交換了一個微笑,他禮貌地遞上一枝棉花糖,我也禮貌地收下,然後輕輕的走了。

也許當時年紀小!

那事之後,舅父贈了幾隻字給我:

「經一事,長一智。」
.
事情為何發生怎樣發生已不重要,重要的是從已發生的事情好好學習吧!
.
老土的說,經過這件事,我知道,靠自己的力量,很多事情都解決不了,但無論什麼事情,家人永遠在身邊支持我,幫助我,朋友們縱使未必幫得上大忙,也總能為我分憂,甚至助我更早找到協助。
.
NO MAN IS AN ISLAND. 靠自己,最後很可能已成為報章頭條。

感謝神,在我人生的黑暗期,讓我堅強,在我以為沒有人幫到我的時候,做我唯一的聆聽者,給予我希望,因為我知道,SOMEHOW,祢會救我。

也要多謝牛屎,多謝他幫我上了成長路上寶貴的一課。

沒有昨日的我,就不會有今日的我。

多麼傷心多麼可怕的經歷,今日回望,也只是一個故事,一個令人成長的印記。

當然,最重要的是,帶眼識人!!!

.

可憐的同路人 (多謝ROY提供)


舊 愛 出 獄 逼 復 合   少 女 自 盡 短 訊 遺 言 給 新 歡 : 俾 佢 咁 玩   唔 想 再 生 存 落 去

【 本 報 訊 】 一 名 20 歲 少 女 懷 疑 不 堪 剛 出 獄 的 「 蠱 惑 仔 」 舊 男 友 , 以 家 人
安 全 要 脅 復 合 , 前 晚 遭 舊 男 友 強 迫 共 度 一 宵 後 , 昨 晨 向 現 任 男 友 發 出 電 話 短 訊 遺 言 : 「 俾 佢 咁 玩 完 我 亦 唔 想 生 存 落 去 ! 」 另 外 少 女 又 寫 下 給 父 母 遺 書 : 「 識 到 咁 人 , 要 我 復 合 , 要 控 制 我 , 要 威 脅 我 … … 」 最 後 , 少 女 在 大 埔 住 所 外 從 21 樓 飛 墮 而 下 當 場 慘 死 。 警 方 認 為 並 非 一 般 自 殺 案 , 已 交 由 刑 事 調 查 隊 接 手 跟 進 。

記 者 : 周 志 鴻   梁 維 建

http://www1.appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080816&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=11482504

.

.

最後最後,送上牛屎創意實錄 (多謝RICKY提供):

http://www.kungfuboard.com/forums/showthread.php?t=53562BTW

(此片含有粗口成份,兒童不宜觀看!)
.

.
.

48 comments:

Anonymous said...

我係咪第一個留呢...hehe..
估唔到咁多年後佢仲會記得fufu你..

Wingie said...

佢點會唔記得我呀!

Anonymous said...

不如講你的羊生的故事^^
應該浪漫好多^^

Anonymous said...

miss

你講d故仔實在太好笑啦!

好鍾意你咁分享你的故事,好小人分享得咁生動!

我真係好記得你有次堂上講故,而我正睡覺,比你說話吸入數句入耳.

立即笑到傻咗,當堂変得好醒目!
            lin

Anonymous said...

真是驚心動魄,同電視劇沒有兩樣.想不到你竟然有如此經歷,幸好你現在完整無缺!god bless you!

Anonymous said...

話咁快就睇完最終回了。(拍手)
真係好精彩。
估唔到最後的結局就是這樣,
是一個令人難以忘記的初戀。

估唔到年紀輕輕的你,
就有咁多經歷。

Anonymous said...

就係呢d感覺啦,個心驚到震架,別人會說,洗唔洗咁驚,給你解釋了你也不明白,總之又驚又憎,一世不會再見到就好了
今天,傅老師既分享好似好攪笑,好精彩咁,拍戲一樣,但係心理上那種惡心,那種不光彩感,久久也揮之不去的
奉勸各位小妹妹切勿愛上牛屎/mk/古惑仔等
傅老師今天能精彩連載,全因為已是廿幾三十年前既事,傅老師今天已是人上人,不是人人能做到的
king king

Anonymous said...

經一事.長一智.
[回到家,看見十幾人在門外]

[推門入內,看見爸爸、舅父和五叔在廳中,氣氛極度嚴肅]

我想像得到FU爸爸.5叔好認真既樣..
咁細個..應該會好驚.....

Wingie said...

JACKY: HEHE... 我同羊生既愛情故事冇咁精彩啊!

Wingie said...

LINLIN: 你真係有所不知,講故仔係我提高你地學習動機既手段,果陣時你地一個二個都唔中意英文,講下故仔之後你地醒神晒,再教下書,或者話你地知,教完書有故仔聽,你地都會特別醒神,起碼你地好中意上我既英文堂先啦!呵呵!

Anonymous said...

若他如此對我...
我會第一時選擇報警
毫無情理可言..
你那又何對他太好呢?
難道當時的心情不是極度恨他嗎?
他是不是從青山醫院逃出?
你如何令他愛你愛到發了瘋狗似的?
當時的你是怎樣呢?是不是很風騷?
有沒有你們倆人的合照呢?我真的很想看...
若有..可否在msn sned給我呢?
又或者個人照都ok架

Wingie said...

LALA: 人生起跌睇你點睇,唔同人有唔同既經歷,最緊要起得返身有得著,唔好氣餒!

Wingie said...

HOYI: 多謝追看!有人睇有人留言,寫都寫得開心!

澄清!!!牛屎唔係我既初戀啊!呵呵!

有機會再講下我的初戀啦!

Wingie said...

KINGKING: 係啊!牛屎即是牛屎!好難洗底!所以啊,男既唔好做牛屎/MK,女既唔好愛上呢D人啊!浪費青春,睇多幾本書同屋企搞下關係好過!

仲有啊KINGKING,廿幾三十年前會唔會誇左D呢?14歲,頂多咪10年8年,作死你!

Wingie said...

AH FAN: 係驚到震!好唔想行入去,仲要唔知點解出面燈唔開,入面幾個男人開盞光管,煙霧瀰漫,好似入去行刑咁!

Wingie said...

C君:你都幾有CRITICAL THINKING SKILLS! 啱啦!睇野要多角度!

1. 唔報警,因為好驚,晌屋企一向活潑得黎好乖乖女,比屋企人知道怕擔心怕失望,同埋我老豆比較衝動,唔知會唔會做出D咩事。

2. 我初初對佢好好,因為佢係我男朋友嘛,呢,果D情竇初開,以為不問收獲地付出就係愛既表現果D呢!我諗係因為我對佢真係好好,所以佢好中意我。

3. 到後來,好憎好憎佢,見到佢都想嘔,但係佢要脅我嘛,愛生愛死,到愛生愛死我都要分手,佢就話搞我個BEST FRIEND,所以根本唔敢離開佢!

4. 我果陣時都幾純架,講唔上風騷,不過青春期少女,好貪靚又真係幾靚,加上活潑好動又健談咁啦... 呵呵!

5. D合照剪爛晒架,不過又痴返埋,而家寄居晌娘家,有機會POST比大家睇啦!

Anonymous said...

廿幾三十年前!?!??!?!
miss fu 都keep 得幾好喎^^

不過我個人認為Karson 果d溝女大法正好多
當然miss fu E個故事都ok好睇既....

Anonymous said...

很精采很發人深省的自傳!

「經一事,長一智」,這句話對極了。其實愛上牛屎不是錯,反而你做得很好,因為你看清楚了他為人之後,便決斷地離開了他。這pat牛屎沒有令你泥足深陷,反而你把它化為你成長的肥料,成為了人生中寶貴的一課。

Anonymous said...

哦...原來如此...
自從那件事結束了後..
他再沒有找過你嗎?
他有沒有反省過後,然後跟你道歉呢?
最後,你們有沒有成為好朋友?
我看完這個故事..
覺得他的人格並非想人們想像中那麼差勁..
他是真心真愛一個人,但不懂得如何去愛..
他很怕接受現實和為求達到自己想像中那麼完美的人...
一旦失敗,就展示他強勁及橫蠻的勢力
證明他的存在..想你留在他的身邊..
另一個可能性..他是一位充滿幻想的人..
他每次都會想起自己有可能失去你..
但自己又不懂得如何爭取和上進...
只是將自己的不滿放在別人身上...
可能就變成了[痛在你身,痛在牛屎心]的悲劇了..
好!我就等你POST那張爛相片...
真係好令人期待.....

Wingie said...

愛我的學生:如果英文堂可以講中文,我包你更加愛我!哈哈!

Wingie said...

KARSON: 係啊!其實咩兜踎既事情,只要樂觀D,堅強D,捱過左就可以笑住講返啦!

Wingie said...

C君:睇唔出你年紀細細,有咁既思維!

中五之後,即分手一年,我去左美國讀書,我同佢一個朋友既女朋友都有書信來往,知道佢仲好掛住我,仲叫我比心機讀書,我叫個朋友仔同佢講,多謝佢既祝福,不過我冇可能同返佢一齊架啦!

的確,佢個人就冇乜點,仲幾有所謂既義氣,但係佢既成長充滿暴力,佢阿嫂都成日比阿哥打,佢唔發癲既時候真係對我好好,我媽咪成日話我單純,難聽D講係蠢,因為我個世界係冇壞人既,而我亦因為知道佢真係好中意我,而忍受左好多佢既無理對待,只能夠講,佢真係唔識,佢覺得我會離開佢,所以佢無所不用其極咁留住我。

我多謝佢架!

Anonymous said...

我年紀唔細啦...都有16啦
噫..你有去美國讀書架..
我都係第一次聽..
哈哈..我睇唔出你係咁單純
呢個世界真係難有..
單純都係一件好事..
個人會好容易好開心....
你D故仔真係好新奇又有趣..
要講多D...我會留更多既CM為你打氣..

Anonymous said...

原來fufu去過美國讀書???
好羨慕..哈

Wingie said...

C君:我覺得,你對人好,人地自然對你好,所以我成日比人呃,要睇多D警訊!

多謝繼續支持啊!

Wingie said...

MICKEY: 有機會出下國,你眼光會遠大D!

Anonymous said...

嗯...我都想呀...
佢地既生活模式都唔同hk...
最想體驗既係外國既校園生活..
好似好多姿多彩咁...
番返黎現實..其實都幾貴下...

Wingie said...

係啊!當然要屋企AFFORD到先啦!慢慢黎,大把機會!唔去讀書,儲錢去下旅行都得架!

Anonymous said...

當年你14歲..都唔係好大個
但竟然都唔係初戀....汗
咁你初戀係幾時發生?!?
難道幼稚園的你已經....??

Anonymous said...

嗯...
儲$去旅行同去讀書...
兩樣都好有興趣..後者我比較有大大興趣...
哈...呢d野大個左先算..

Wingie said...

HOYI: 哈哈!我的初戀係12歲,人細鬼大,千祈唔好學啊!真係會影響學業架!

Wingie said...

MICKEY: 比心機!最緊要有目標有理想!

Anonymous said...

突然想起了這首歌,
http://youtube.com/watch?v=GwNBzg6b-CY
得閒聽下喇!!!:)

12歲就有了初戀?>!?@@
數數手指頭,12歲都只不過是小六或是中一
一對小小的情侶到底會是怎樣?!?
看來,會是FU的狂風浪蝶,
經過重重的關卡,打動了FU...
之後借過馬路...............

嘩嘩嘩..我想得遠了點..
還是等你的分享呢。
期待你分享下你12歲的初戀呢!! ^^

Wingie said...

HOYI: 哈哈,你的想像力也頗豐富啊!我的初初戀在小四,哈哈哈哈!正式地稱為初戀是中一的事,唉!也許當時年紀小!

Anonymous said...

Fu Fu~~~我們的大家庭何時才能出發去玩耍,拍照呢?我等了很久了~~~在家裏實在是悶得慌!

Anonymous said...

竟然還有初初戀,竟然是在小四...
驚訝,,驚訝,,訝,,訝,,,,,訝,,,,,
還會有初初初戀嗎?!/ 咔咔...

小四時的你會怎麼樣!??
是一個可愛的"媽邊妹"??
擁有一個大噴水池在頭上的小妹妹?!?
是位著小裙仔的小妹妹,但四處走,四處跑的妹妹???

腦中有太多可愛的型象了。
唔知有冇個係你黎呢..??

Wingie said...

LALA: 好似約左8月尾啊!一定唔會MISS左呢個GATHERING啊!期待中~~

Wingie said...

HOYI: 初初初戀應該係大約4歲,仲獻出左個初吻,哈哈!呢D初初初初戀唔算數架啦!我都想數碼化我D相,有機會會比大家睇下我多年來百變既形象!

Anonymous said...

4歲便有初初初戀,還獻出左個初吻
個男仔真係幸福囉..有左fu既初吻,,哈

用掃瞄器把相放入電腦..
一張張既相keep得唔好就會黃,冇哂d色..

Wingie said...

我都想SCAN晒所有相... 不過係一個大工程!因為... 我真係有好多好多好多好多相!

Anonymous said...

到時張相唔見左..黃左.定係冇哂D色
果時咁慘過浪費時間去整黎D野...

你可以請番個"無糧薪工人"做下..
或姐拎去D 相店到攪攪佢..不過一定收費不平。

Anonymous said...

Haha......just because i was too young when the incident happened. If it is happening now.......that fxxkhead must died hard on my hand!!!!

Wingie said...

HOYI: 我諗住請我表妹做廉價勞工呢。

Wingie said...

MY LOVELY SISTER: I CAN IMAGINE HOW YOU WOULD CRUSH HIS HEAD AND BREAK HIS ARMS AND LEGS... ETC. HAHA...

Anonymous said...

好刺激呀~~ 不如叫埋你d學生出黎我地齊齊傾丫, 女學生窩

Wingie said...

點解會關我D女學生事呢?
又點解要出黎傾呢?
請解釋!

Anonymous said...

你接完棉花糖就輕輕的走了??
真係瀟灑,唔使俾錢! 哈

Wingie said...

哈哈!唔係收呀嘛?