Monday, July 21, 2008

我係張郎,唔係曱甴

手術之後,好友給我看了一個網上討論區,介紹一個在屯門和上水均有看証的神醫,「華夏中醫學院院長」,很厲害的朵!
.
事關我休養期間就住在屯門夫家,而西醫亦建議我看中醫調理,就決定拜訪拜訪!
.
看症的人很多,有老有嫩,相信討論區亦起了宣傳作用,當中有很多是年青人。
.
傳聞這位七十多歲的醫師很勁,但很「寸」,看証不會超過兩分鐘,還會罵人!由於診症室全無私隱可言,看証的都很戰戰兢兢,一下被罵將會很糗!
.
「醫師,我喉嚨有D痛!」前面看症的女孩問。
.
「有冇戒口呀?」醫師問。
.
「尋日去左燒野食。」女孩很誠實。
.
「燒野食唔喉嚨痛有鬼啦!走啦!」醫師真的好寸!
.
我與站在我對面等候的女孩打了個照臉,同時咋一咋舌,意會了大家心中所想:「好可怕啊!」
.
.
.
另一位女孩:「醫師,我飲完D藥胃痛啊!」
.
「有冇戒口呀?」
.
「有呀。」
.
「有戒口點會胃痛呀?有冇食酸辣野呀?」
.
「冇呀,都戒口戒得好清啦!」
.
「有冇飲益力多呀?」
.
「咁……又有喎!」
.
「咁你死得啦!你今日飲左未呀?」
.
好可怕啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!
.
難得的是,個個被罵的,不論是兇悍男人,還是巴閉師奶,都不敢作聲,默默聽從醫師的吩咐。
.
.
.
到我了!
.
我開機關槍般的說了我的問題,生怕浪費了醫師的寶貴光陰。
.
「嘩,你咁鬼多野架!你慢慢調下啦!」他輕輕掃了我的脈搏幾下,看了看我的舌頭,寫寫寫,就遣了我見副醫師,即他的太太,讓她詳細解釋我要注意的飲食。
.
「咁佢飲唔飲得蔘茸呀?」負責幫我補身的奶奶問道。
.
「你想佢死快D就整多D蔘茸佢食啦,叫佢買定保險,受益人寫你就啱啦!」嘩!果然是醫師夫人!一點不遜!
.
我彷彿看見奶奶額頭抖動的青筋!
.
.
.
結論是,除了蒸魚蒸豬肉青菜白飯之外,全都要戒,還要天天喝苦茶!
.
人生,是灰色的!
.
.
.
回到家,打開一大包的中藥,發現了一包可怕的東東。

.
究竟,這是什麼東東?

.

會游水吧?

.

會攝在牙隙的吧?

.

天喲!!!!!


36 comments:

Anonymous said...

仲記唔記得我呢??
我平時有月睇你個blog,但冇留言=.=

七十幾歲仲咁中氣十足~勁!!
果D"可怕的東東",有D已經被斬開一半,睇到入面D內臟,好核突><
要唔要食埋佢嫁?

Wingie said...

HELLO! 多謝支持啊!

果D東東係用黎煲中藥,好彩唔使食埋佢,不過煲完一碗黑蚊蚊,諗起都頭皮發毛啊!

好驚D腳仔會入左口,想像唔到「梅」到隻腳要吐返出黎既感受!

Anonymous said...

張郎一家都放入了藥煲........


p.s 藥單中有沒有說了這是那類的東東?!

Anonymous said...

嘔...
想起都想...
真係難為了家嫂!!

Anonymous said...

你都有今日喇...miss fu
哇哈哈...

Anonymous said...

嗰D野真係好咩....
雖然唔洗食,,但係始終都係嗰D野煲,,諗起就想嘔- -

Anonymous said...

好桃突...

Wingie said...

HOYI: 似乎叫「土鼈」,根本係曱甴嘛,咪以為改個唔識讀既名我就唔認得你啊!

Wingie said...

愛:成個過程都好可怕!令我諗起當年去大排檔飲啖茶吐左隻曱甴仔出黎既慘痛經歷!

Wingie said...

愛我的學生:你還愛我嗎?

Wingie said...

ERIKA: 其實中藥好多奇特野,我朋友話佢睇中醫試過有蝎子同蜈蚣!

Wingie said...

MICKEY: 的確!

Anonymous said...

哇....貌似小強的東東..
見到都怕怕啦>~<
仲要飲...../0\

fufu你要快d好返啊
咁就可以遠離佢地了..

Anonymous said...

到底這些學名叫"土鼈"的動物
可以有什麼功用?!?

神醫用藥如此廣泛,真係絕世高人。

Wingie said...

晴:中醫調理都要調一段時間... 唔知幾時先唔使受苦! ^^ 不過我頂得住既!

Wingie said...

HOYI: 我真的不知道呢!一共十數種不同藥材!

Anonymous said...

係唔係水曱甴,利尿解毒

Anonymous said...

oh god!
i did drank that medicine of 土鼈 before!!!
cause my dad bring me to the chinese c fu also!!!! T^T

but i guess i really cant drink that stuff cause i got allergy after that :(

Anonymous said...

見到都想吐!要是我的話,一定不會喝! "(o_o)

Wingie said...

LEO哥: 搵到個網... 不過唔知係咪佢呢...
http://www.wretch.cc/blog/chy8711/17004488

Wingie said...

CAROLINA: Hey! Long time no see! How's going?

I drink that stuff every day... It really makes me sick... haha...

Wingie said...

Lala: 睇左醫生就要食藥啊!不能嘥錢啊!

Anonymous said...

以形補形呵

Anonymous said...

fufu...睇黎"土鼈"都算係你同CAROLINA的救命恩人^^

你有無拎D咩送藥???....

我同你家下住得好近....希望我落樓唔會見到個太病樣O既你LA....快D好LA!!!^^

Anonymous said...

真的很噁心!不過,蟑螂有很多種,做藥材的不同家裡或街上見到的,放心吧(雖然我知不可能)。

話時話,喝下去時有什麼滋味?

Wingie said...

KINGKING: 你說啥啊?想打架嗎?

Wingie said...

林AR水:佢比左D加應子送藥,真係好得喎,一擺落口即刻劈晒D苦味!

你住... 我對面?得閒飲茶!

Wingie said...

KARSON: 這個吃得下,「和味龍」都可以一戰!講笑罷了!

其實藥味不太難啃,味帶甘,只是想起那些張郎就覺得噁心,尤其是最後一口時,怕喝下那些碴...

Anonymous said...

果d一隻隻野好恐怖= =

Anonymous said...

想像下...呢碗係中國八大名菜...
個d唔係曱甴...係一堆好可愛既龍蝦仔
同龍蝦仔一齊堡既...唔係中藥..而係生菜
仲有飲落去個d唔係茶..係忌廉湯...
之後你就會叫囂:[哇...我真係好幸福啊!]







想嘔!

Anonymous said...

水曱甴呀...........@口@"
好可怕呀........不過
你要為左身體好....連蟲都要食落口架喇!!

想起水曱甴.........我老豆細個果時勁喇!!
佢細個果時捉左隻中國曱甴燒.....
以為係水曱甴~諗住燒完可以俾人食....
點知燒著左掃把...好彩冇成間房燒左~
不過都俾亞爺追十街打..........哈哈!

Wingie said...

Jacky: 睇都核突,仲要飲落肚,唔明D人點解會食和味龍!

Wingie said...

C君: 名菜還是留給你吧!

Wingie said...

GARFIELD: 燒比人食???不過我知以前D人係周街捉水曱甴食架,好似話搣開個頭,啜佢D汁,仲相當清甜添!大陸都仲見到有得賣架!

Anonymous said...

最後你都飲左?

Wingie said...

梗係啦,仲隔日飲,飲左幾個月啦!