Sunday, July 13, 2008

我和牛屎有過約會 IV

(請先看PART I, II & III)

一天,我下定決心,無論如何也要離開他!

我打電話給他,連珠炮發的說:「我真係唔想再同你一齊啦!你唔好再搵我,我而家出街!」說罷不等他回話,我就收線了。

然後,我乘車到地鐵站,與相約好去看演唱會的妹妹會合。

一下車,我看見了他!心沉入大海。

他走過來,捉著我的手臂,拉我到了附近的一個公園。

他攬著我,他哭,他打牆,他踢垃圾筒,但一直沒有放開我的手。

手很痛,但我很冷靜,不斷地說:「你唔好咁啦!我真係諗得好清楚!你比我走啦!」

過了大約一小時,他沒有意思放我走,我擔心在等我的妹妹,當時她只有12歲吧。

我放軟態度,哭著求他,他沒有心軟。

我甚至跪在地上求他,哭得比他更淒厲,他也沒有心軟。

不知哪來的火,我大叫:「你再唔比我走我報警架!」

「報警」二字似乎對牛屎有著極不尋常的化學反應,他突然發了狂的叫囂:「好呀!報丫!」

然後拉著我往警局方向走。

我極度害怕,忍受了一整年,就是不想讓媽媽知道,不想家人擔心,就差這麼一步,不能把事情鬧大啊!

我急得哭了起來,見欄杆抓欄杆,見花槽抓花槽,卻鬥他不過,他死命地拖著我走,我跌倒,他就那樣把我在地上拖……

我叫救命,但沒有人幫我……

由公園拖到他住的屋苑,再穿過屋苑到警局附近,都沒有人幫我。

拖到警局對面馬路,我醒起有朋友說過,男孩子要害被擊中,至少有三秒鐘動彈不得,三秒鐘,以我跑步的速度,逃得了吧?

我一腳往上踢,他鬆手,我轉身舉步拼命跑!

才一轉身,他就捉著我:「XXXX!你踢我?」

然後心口兩拳,背脊一拳,我伏了在地上。

然後,他扶起我,很溫柔地說:「對唔住呀!你痛唔痛呀?我陪你去搵你細妹啦!」



(待續 - 隔日連載)


photo : http://www.flickr.com/photos/jdeschamps/2205000519/
.

18 comments:

Anonymous said...

講到呢part我好似有少少印象呢,
真係愛你愛到殺死你咁啊.
不過我想講好耐.....
NO PHOTO NO TALK!!!!

Wingie said...

D相剪爛左又痴返埋,而家收埋左晌外家,有機會比你睇啦!

Anonymous said...

點解D靚女成日都比D古惑仔溝晒..........?

Anonymous said...

心口兩拳,背脊一拳....

嘩!!!!咁你都死唔去=,=
勁喎...

Wingie said...

LARRY SIR: 係啦!我估係因為D古惑仔比較厚面皮,仲有...... 男不壞,女不愛,犯賤!不過人大左,就唔會再中個頭埋去呢D賤男度架啦!有D腦有理智既都唔會!

Wingie said...

愛我的學生:多謝你關心!話晒食過下夜粥,區區幾拳,碎料啦!

Anonymous said...

睇了這幾篇...
那個男人真可惡呀!
愛一個人又起能動粗.......
真係無明火起呀!

Wingie said...

簡直人人得而誅之!可憐當年無知不懂處理啊!

Anonymous said...

男人不壞,女人不愛。好男人真命苦。

看你的blog,真的猶如看電影。你的兒女子孫有福了,大把故事聽!

Wingie said...

放心啦!男人不壞,女人不愛,通常只出現於青春期放情期既無腦少女,到理智同智慧返返黎,就係好男人既天下啦!

君不見一街牛屎,到有返咁大個人,最後咪都係繼續索K挨草做壞事搵朝唔得晚搵到生活都冇保障,只能夠繼續搵青春期放情期既無腦少女做女朋友,或者返偉大既祖國先搵到女朋友,好彩D既,咪有個由細跟大既阿嫂囉,背後咪又係一殼眼淚!

嘻嘻!多謝你一路既支持,有COMMENTS會寫得起勁D!

Anonymous said...

睇完呢條片應該會記起佢,寫得起勁D, haha !!

上一代牛屎
http://hk.youtube.com/watch?v=4-O2au2tVyo

Wingie said...

WAKAKKAKAKKAKAKAKKAKA......

係啊!係啊!係咁上下架!

可憐果2個靚仔不久既將來會做埋牛屎啊!

WAKAKKAKAKAKAKKAKAAAA.......

搵到爆笑板:

http://www.kungfuboard.com/forums/showthread.php?t=53562

BTW,此片含有粗口成份,兒童不宜觀看!

Anonymous said...

好耐都無黎lu...
fufu有魅力...
期待今晚最後既一回...

Wingie said...

好耐冇見你啦!MICKEY MOUSE!

我都好心急呢!

Anonymous said...

每個經歷.......
總是讓人學習成長的過程,沒有此事......
哪來現在的你呢!

Wingie said...

絕對認同啊!仲好回味啊!

Anonymous said...

見到都有d恐怖...

Wingie said...

都係架!唔知點解冇人伸出援手既呢!