Friday, July 11, 2008

我和牛屎有過約會 III

(請先看PART I & PART II)

好一段日子,我不敢再提分手二字。

我屈服了!

好幾次媽媽看見我偷偷在哭,擔心不已,好言相勸,嚴詞拷問,我就是不肯透露半句,說了,只會嚇壞她。

只有三數個很要好的朋友知道我的事,但我都不敢向他們說太多,說了,也只能替我乾著急。

人前人後,我總是開開心心的!或者說,只要不是和他獨處,我都真是開開心心的!

每天,我快快樂樂的上學去,好好享受校園生活,放學留在學校嘻嘻哈哈,希望可以縮短見他的時間。

去見他,也十分希望他的朋友都在,因為他發癲時,他們會幫我。

為了過正常的生活,我非要千「謊」百計不可,和同學去宿營,我會說是和家人回鄉;和朋友去街,我會不覆他機,然後說回家後睡著了。

晚上,我會祈禱,求神原諒我說謊,求神不讓他發現我說謊,求神救我離開那魔鬼。

只要我乖乖的,他會對我很好。

但我要的,不是他對我好,我好想好想好想離開他!

我要自由!

你不讓我離開你,那麼我「做衰自己」,令你「飛」我,那可以了吧?

我學會駁咀駁舌,我對他態度惡劣,我還讓他發現我說謊。

結果,他沒有「飛」我,他痛心我傷他心,傷他心,痛在我身。



一次駁咀,他一手揑著我雙頰,阻止我說下去,他鬆手,我口流血。

一次瞞著他與朋友去游水,相信他找我找得瘋了,他居然出現在泳池,把我揪了出去,還一手推了我落花槽,那次,是我第一次還手!

我瘋了似的鎚打他心口,但還手,也不過是搏雞之力。

還手過後,還是離不開。



我以為,自己的事,要自己面對,解決不了,也要承受。

但原來,我根本承受不起。

其實,我知道,他真的很愛我,只是,方法錯了,錯得越來越不能回頭。

如果大家有看過大時代,對!他就是丁蚧! 終有一天,他會監生打死阿玲!



(待續 - 隔日連載)


photo : http://www.flickr.com/photos/jiadoldol/93926760/
.

18 comments:

Anonymous said...

~~好可怕
唔知羊生睇完有咩感覺= =

Wingie said...

羊生知架!一定心痛囉!哈哈,我而家會當笑話講!你知啦!我講故仔,7情上面架嘛!聽得好開心架!

Anonymous said...

你估下羊生+你夠唔夠佢打呀拿?

仲有...
你十幾歲果陣成隻鬼咁喎
點解果隻野會鐘意你架???
(唔好話比我聽你靚女, 有氣質, 有身材, 細心等等)

Wingie said...

咁快返到屋企既?

首先,你點解會認為我十幾歲成隻鬼咁呢?
第二,你係咪真係想中五冇好日子過?

想當年我連行行下街都會有D死靚仔跟我幾條街問我攞電話,我都唔知點解喎!

Anonymous said...

他真的很愛你?

他恐嚇你、爆粗鬧你、打你、奪去你的自由和私隱,他真的很愛你?

這豈只方法錯了那麼簡單,這根本不叫愛--這叫佔有,叫囚禁!

你和他的關係,像暴君和奴隸多一點...

Anonymous said...

haha....笑爆肚....我記得佢個名好似叫阿西...係咪?!!!!好在你有幸離開佢....唔係而家已經可能見唔到你....
佢係丁蟹...我老豆係劉蟹...keke!!!!

Anonymous said...

嗯!同意karson 的講法!如果我是你,我一定以死相迫,要他放手.
唉~~~可憐的小fu fu~~
那他近年如何,還有碰見他嗎?

Wingie said...

KARSON: 講得好!!!

離不開,留不低,如火中的一個草原!

當年無知既我,以為容忍即是愛,原來,容忍即係縱容,令佢變本加厲,佔有慾更強!

Wingie said...

表妹:係啊!人如其名!呵呵!

晌D阿蠏身邊都有好多可歌可泣的故事!

Wingie said...

LALA: 以死相迫都冇用!你估我冇試過咩!同埋我都驚佢會由得我死,然後殉情。

Anonymous said...

WAKAKAKAAKAK,真係笑屎我啦,出書吧
kingking

Anonymous said...

其實我都有聽過呢個故事..
仲聽得好留心同埋好驚心..
好難去想像..

千萬唔好發生係我身上
我相信如果真係我
我會俾佢逼到痴左之後忍唔住殺左佢!

Wingie said...

KINGKING: 呢個係一個聞者傷心聽者流淚既愛情故事啊!

唔記得提,你同我想當年都做過阿嫂呢!十幾歲人就做阿嫂,真係大吉!

Anonymous said...

miss

唔知你有無睇日戲last friends呢??

有個賤人好似你x boyfriend 囉!

我相信睇完會好有共鳴囉!!!!!!!

一次駁咀,揑著雙頰搞到你口流血,其實佢

係唔係男人!?
LINLIN

Wingie said...

FAN: 放心!你有個大隻老公,佢會保護你!如果佢咁對你,你同我講,我第一時間打死佢!最憎男人打女人,唔夠人講就打人,食屎大!

Wingie said...

LINLIN: 我冇睇過LAST FRIENDS啊!等我暑假煲一煲先!

之前睇大時代都好有共鳴,第一次睇一路睇一路震,一路震一路喊,第二次睇已經睇得好開心,仲同媽咪講,佢真係好似丁蟹!

我諗我駁咀駁舌個樣真係好黑人憎!哈哈!唔夠我講咪動粗囉!

Anonymous said...

haha...今集唔到肉呀,
快d去第5集吧!!

Wingie said...

你講既今集係你留言既第三集定係已post既第四集啊?冇理由第四集唔到肉啊!我一路打個心肝仔一路卜碌卜碌咁跳啊!