Wednesday, July 9, 2008

我和牛屎有過約會 II

(請先看PART I)

牛屎很愛我!
.
而我,亦很快全情投入,並希望我對他好,他也會為我作出改變。
.
他說他會淡出社團,只希望可以每天見到我。
.
每天放學他都要我到他家附近的士多門口坐,坐到黃昏我就回家。

他的朋友對我很好,當中有些是牛屎,有些是凡人,他們的女朋友都很美。(很多牛屎的女朋友都很美,令很多宅男為之氣結!)

男的坐在那裡打打鬧鬧,間中大聲叫囂。

女的就圍在一起說說名牌,說說明星新聞。

坐在那裡,我感受到天地悠悠,青春流逝,不太勤力的我,也忍受不住這種沒腦袋的生活,只好坐在一旁,溫書做功課,他們看見了我的PHYSICS書,覺得不可思議!

這樣的生活,竟然維持了一年!!!

但其實,我和他一起2星期左右,我已經想離開他。因為他爆粗問候我娘親,原因是傾電話DEAD AIR。

DEAD AIR的意思是雙方都沒有出聲,但為什麼大家不出聲,結果是我的娘親被問候呢?我不明白!

我不明白的事情太多了!

我不明白為什麼我不可以和男同學傾電話,而他會打電話臭罵那男同學!

我不明白為什麼我不可以和教會團契去宿營,尤其是一向嚴厲的爸爸都批准的時候。

我不明白為什麼我天天都要向他報告我的行縱,他甚至出了BB機給我好讓他更了解我的行縱。

我不明白為什麼我天天都哭!

我不明白為什麼我不可以離開他!!!





他第一次打我,是因為我沒有第一時間覆他機,他在地鐵站爆粗罵我,摑了我一巴,掉了我的BB機落天橋!





其實我知道我為什麼不可以離開他!因為他真的很愛我!他不准我離開他!

當我說要分手的時候:

他買花接我放學。
.
他寫信表深情。
.
他來學校踢附近的垃圾筒。

他突然出現在我家門口,哭著求我。

他說他生CANCER,命不久矣。

他說正在刀仔插大脾,血巴巴聲的流,下一刀會插入心臟。

他說他會來學校等我放學,見一個打一個。

他說他會告訴我家人,爆我大鑊。

他說他會收我掟煲費,叫我準備十萬蚊。

他說他會放火燒我家。


直至一天,我說:「我真的不喜歡你了!我求你放過我吧!要斬要殺,悉隨尊便!」

他說:「我知你最好的朋在住在哪裡。」



那一年,我只有14歲!




(待續 - 隔日連載)


Photo : http://www.flickr.com/photos/nodotdotdot/2028484437/
.

35 comments:

Anonymous said...

推~~~正文正文+10分

Wingie said...

多謝LEO哥力推!

Anonymous said...

堅定流架?
好難令人相信喎=,=

Wingie said...

我都覺得好難令人相信!

Anonymous said...

嘩..真係睇到凸哂眼。

真係"當局者迷" ... 盲目了

Anonymous said...

上面果個係我黎

Anonymous said...

每個美女身邊總有一埋牛屎,
只怪我們太美麗了!

Wingie said...

HOYI: 唔係當局者迷,係鬼揞眼!

Wingie said...

文文姐:係啊!宿命也!

Anonymous said...

真係o曬...
未見過未見過~~

Anonymous said...

面對呢種人當然係早走早著啦啦!!!!!

但真係好搞笑,面對著牛屎的friends可以只

係坐在一旁,溫書做功課???你真係溫到?

而牛屎真係好專制,但另一方面睇佢好怕無你

至做咁無理的事.

Wingie said...

YUKI: 望都望未見過啦!

Wingie said...

不留名大俠:
走得甩一早走左啦!
你睇野都好通透!佢真係好專制,同埋真係怕冇左我先無所不用其極地留住我,新聞果個蜘蛛俠,游繩落34樓剧個前度女朋友頸,我估都係因為愛!
至於從點解咁都可以溫到書呢一點,就可以估到當時有幾無聊!

Anonymous said...

又可以真是鬼揞眼@@ .
反而我幾想知,
你同佢之後有沒有再次遇上?!?
遇上左又會點??

Wingie said...

欲知後事如何,請看下回分解!

Anonymous said...

哈哈哈...我一路睇一路笑呀......(對不起...我應該同情你當年的遭遇............但我忍唔到....哈哈哈哈...).......

Wingie said...

變態!

其實真係好搞笑,但當年真係好苦啊!

Anonymous said...

好變態!好彩你早走早著,如果唔係,你遲早可能會做情殺案既受害者!

真係好似追連續劇咁,你快D寫下一篇啦...

Wingie said...

好彩佢真係中意我,對我仲有DDDDDDDD愛惜!

隔日連載嘛,我自己都好緊張啊!

Anonymous said...

真人真事來架﹖

Wingie said...

你估下!哈哈!睇埋下回分解啦!

Anonymous said...

我係LamWaiSze
我一直都有睇你日記..不過冇空留cm
你快d出下集..好想睇...
真係超好笑..不過有點兒誇張
究竟係咪真架?
如果really既..我都好想睇下當年與現在的牛屎的模樣

Wingie said...

哈哈!多D留言啊C姐!

當年既主要牛屎分2類,一類係跟潮流既金毛飛,黑T喇叭褲,有時會揹住個污糟「煲」袋,好似今時今日既MK仔,棒棒堂咁既LOOK,揹住個殘GUCCI咁。

另一類係老江湖LOOK既牛屎,佢地唔跟潮流,好多時會著白色底衫咁既T,蘿白款PUMA牛仔褲,K-SWISS或者ADIDAS STAN SMITH款波鞋,仲會格勒底夾個包包。

我的牛屎係第二類。

LINLIN said...

MISS 剛才留唔到NAME

上面個不留名係我.

期待下一集+U+

Wingie said...

LINLIN: 如果未訓,今晚準時1點睇第三集啦!

Anonymous said...

我記得之前上堂時講過少少= =

Wingie said...

我好少同學生講,你有福啦!

Anonymous said...

比miss fu教英文好開心^^
60%上堂,40%吹水的= =

Wingie said...

好彩,你仲覺得上堂係多過吹水,哈哈!

Anonymous said...

WAKAKAKAAKAK,精彩精彩,好笑過就咁天你講,你與屎之練,令我想起day day在賓士坐的往時,美女的一生,必遇一屎
kingking

Wingie said...

這就是青春吧!呵呵呵呵!

都虛度了!

Anonymous said...

You have quite a lot of connection with mafia...

Wingie said...

Hey! That's not what I want! Plus, not "a lot of", ok?

Rumor... sucks...

Anonymous said...

You have a lot of connections with animals... sheep, ox, duck, goose,...

Wingie said...

Haha... funny... -_-"