Wednesday, July 2, 2008

十六樓的升降機

奶奶家住十六樓,每次回婆家吃飯,乘升降機的時候,都會想起一件事……

那天黃昏,回家路上我和羊生鬧反了,一路上各有各行,互不理睬。

他自顧自的頭不回的走在前頭,我死死地跟在後面,我恨自己,恨自己沒有勇氣一走了之。

我心中鬱悶難舒,越行越慢,與他距離漸遠,進入升降機大堂,看見他那可惡的身影,升降機的顯示燈顯示升降機剛上去了,這代表他有等我,我依舊板起瞼孔,心中卻暗暗得意:「算你知機!」

二人默默地等待那個上十六樓的升降機,機門開了,我站到右邊的角落裡,他按下16字,站到左前方,與我保持著這麼近,那麼遠的距離。另外一位廿來歲的女孩,按下最高的18字,站在我前面。

寂靜的升降機內,只剩下抽氣扇颯颯的響。

到達十六樓,機門打開,站近門邊的羊生出去了,我舉步,卻發現有東西拉住了我的背囊!

我想叫住羊生,機門卻關上了。

為免驚動那位陌生女孩,我只好不動聲色,心裡卻亂作一團:

點好?18樓出唔出好?出左扮行去邊?

未及細想,機門在18樓頂樓再次打開,女孩行出去,發現我仍站在原位,一臉疑惑的望著我。

「我…… KICK住左!」我不明白為什麼我要向她解釋。

機門臨關上,我聽見那女孩嘻的一聲。

好瘀啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!

我立即伸手解開圈住扶手欄的背囊帶,猶疑是否要按下16樓的按鈕,我不知怎樣面對羊生啊!但最後,還是拼了!

機門再次打開,我看見羊生驚訝的望著我,他正疑惑自己出錯笠,還是老婆消失了。

我的臉蛋炙得像火,緊咬下唇,焗蚧中。

羊生意會到我又做了蠢事,爆笑起來!

「……仲笑……好瘀啊……背囊……KICK住……」看到他笑,我也笑彎了身子,艱難地離開升降機。

從此,羊生不下數十次重覆著當天的情況:背向我,望望左,望望右:「咦?肥豬呢?」


PHOTO : http://www.flickr.com/photos/ixbarnix/2045403667/

.
.

21 comments:

Anonymous said...

妳唔好話比羊生知妳個背囊鈎住咗,妳唔出聲無人知妳想點,等佢發現唔見咗妳,然後返客為主,「睇都唔睇就自己出,你唔駛理我架啦。」咪駛攪到而家比佢不停笑妳............蠢!

Anonymous said...

講吓咋,千祈唔好學呀,咁只會越鬧越激.......

Wingie said...

呵呵呵呵……我得幾秒時間,冇咁好急才啊!仲有見佢擘大個口望住我個樣都好好笑……玩忍笑比賽我輸硬架!

Anonymous said...

Fufu,
呢件事可能要你記住捉住楊生,
不論咩事都唔好俾佢走左去..
唔好俾佢行先過你,,,
haha..

Wingie said...

條友仔好寸架!覺得自己冇錯就唔理人感受架!正衰人!

Anonymous said...

睇黎你俾佢食住喎...呵呵...

不過呢一幕情景,係人都忍唔到笑啦!

Anonymous said...

哈哈哈.....尋曰話完妳,今日自己就响部度鈎住咗個袋,情況一模一樣,不過我仲趕得切出...唔駛咁瘀。

有口話人無口話自己添,我終於明白當時有幾樣衰.....失覺晒

Wingie said...

KARSON: 我係唔會承認比佢食住既!不過我知自己容易笑,所以相對容易氹,而佢,就好黑人憎,懶有性格,真係好唔抵!

Wingie said...

LARRY SIR: 的確係好樣衰!!!

Anonymous said...

唉哎!你咁多年來,都係咁大頭蝦呀!
幸好升降機內...不只有你一人咋!
否則以為什麼拉住你,嚇都嚇死呀!

Wingie said...

好彩我個人都算唔迷信!好少亂諗野!hehe......

Anonymous said...

你諗真啲!部升降機好似冇扶手噃!係d咩拉住你呀?

Wingie said...

係扶手啊!我先冇你諗得咁多!

Anonymous said...

What if Mr Sheep didn't wait for you at the life lobby and got up to 16/F by himself? Would you leave right away?

Wingie said...

I guess... I would still follow him because I din have guts... haha... and hard to explain to 99 why I left all in a sudden.

I am so useless...

Anonymous said...

That's what a wife should do. You've got the talent. Good, 苦小姐 or 羊太.

Wingie said...

婆媳關係天生難搞,因為她們同時愛上一個男人,so I have to be careful!

Anonymous said...

I like this reason.

但外夫同女婿又無呢個問題... 可能因為男人嘅愛係內歛嘅.

Wingie said...

男人先冇咁麻煩!
女婿同外母都係煩!

Israel Alatorre Cuevas said...

Hi, you used a photo from my gallery on flickr, I would aprecciate that you refered me. Thanx

Wingie said...

Nice photo! I did put the link under the post.