Wednesday, June 25, 2008

等‧等‧等


一個簡單的手術,我卻在醫院折騰了四日。

第一天,等,等藥療。
第二天,藥療,痛著等結果。
第三天,等,等手術。
第四天,手術。

手術前要禁食,輪候手術室,斷水斷糧,咀角唇瘡復發,是身體免疫力下降的績象,初初我還堅持不打點滴,直至36小時之後,姑娘迫我吊鹽水,手很痛,心很痛,平復了的心情又崩潰了,淚濕了枕頭。

不斷問自己,做錯了什麼,為什麼要受這樣的折磨。

一個非緊急手術,不斷被緊急手術佔隊,等了足足38小時,終於,我被推進手術室。

Source: http://www.flickr.com/photos/23314901@N06/2234795166/



手術後,感覺好過多了,多謝各位親臨探訪,電話問候,亦感謝媽媽與奶奶煲湯煲粥煮飯我食,當然仲有羊生,永遠笑瞇瞇的陪著我,但我知,我的痛,在他心坎。

不用擔心,小手術,死不了!但如果有一日,你見我行動好慢,說話陰聲細氣,不要問我點解,對我好一點,交齊功課,不要激我,謝謝!


40 comments:

Anonymous said...

噢.........噢.......
小心點護理呢..!!!

Wingie said...

嗯!我會的咧!休養中!

Anonymous said...

祝你早日回復元氣!! 加油努力!!

Wingie said...

嘿!我有如曱甴般的生命力呢!

Anonymous said...

噢..........
FUFU.....你發生咩事呀??
要去做手術咁嚴重呀???
不過我年頭果時都做過手術~~
好快好番O既.......^^

Anonymous said...

人係要經歷過痛苦,才會珍惜現在、珍惜健康、珍惜身邊愛妳嘅人.....

知道.....我會交足功課!
希望其他同學們都聽老師話......

Anonymous said...

祝妳早日康復,走得快過曱甴。

Wingie said...

GARFIELD: 放心,小問題,而家行得訓得,不過要時間復原,你又冇咩事嘛?

Wingie said...

LARRY SIR:
好耐冇見咯!你講得好啱,病一病,真係睇到好多身邊人既關懷,我會珍惜自己,好快,我會行得快過曱甴!

Anonymous said...

TAKECARE AR!身邊很多人痛錫你呢!

Wingie said...

嗯!正所謂有失必有得!我學懂更珍惜!

Anonymous said...

要好好保重,做完小手術後要多吃有營養的食物,讓身體儘快康復,減少後遺症對身體造成的永久傷害。

加油!支持你們!茶葉蛋一家會為你禱告加力的!願主祝福你!

Wingie said...

多謝你同茶葉蛋夫人啊!

我而家寄居晌99度休養,好食好住呢!^^

Anonymous said...

講唔完既都係呢句
take care.
你話過你會好快追番上黎嫁!
我地等緊你=)
堅強既曱甴太=)

Wingie said...

嗯嗯!睇住黎啦!

Anonymous said...

Fufu.
有小心身體啊...
神會保守你的...
加油lo...

Wingie said...

THANKS YUKI ^^

Anonymous said...

好好在家休養,我們等你回來!

Wingie said...

這段時間辛苦大家了!

Anonymous said...

fufu你要快d好番呀....
要食多d有營養既野保充體力....
唔好咁操勞..多d休息

Wingie said...

知道^^

我會好好保重架啦!

Anonymous said...

fufu``
冇事吖嘛`
快d好返`
黎追功課''-v-'
講笑的=]

Wingie said...

我都想快D好返啊!
你幫我追阿CHUN-HO同ISABEL篇作文丫!
^^交比你啦!

Wingie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Take Care ar ~~~祝早日康復~

Wingie said...

THANKS ^^

Anonymous said...

小心身體呀.......我們一定會為你祈禱的.....

還有呀....早一點養好身子...然後我地陪你打通宵牌呀...!!!

Wingie said...

暑假就到呢!

我搬左去99度休養,屯門,近你啊!

Anonymous said...

fufu

要小心身體呀!

Anonymous said...

表姐..你要加油呀!!!多D休息養好身子!!!!
你記住你身邊有好多人支持你架!!!
雖然知道你一直都好堅強..永遠唔開心既野都放係心裡面...但如果當你想發洩或者搵人做出氣袋係就搵我喇!!!隨左塊面..成身任咬!!!keke.......
我都會為你祈禱..
願主保佑你!!!!!

Anonymous said...

take care 呀!

Wingie said...

晴:嗯嗯!我會超小心的了!現在要戒口及補身!操重功夫羊生做,非常嘆!

Wingie said...

HOI CHING:實在太感動啦!不過我只對你小時候叉燒包咁大既面豬登有興趣!呵呵!

放心啦!我唔開心會搵你地傾計架啦!最好請我食餐好既安慰下我!YEAH!

Wingie said...

關心我的你:多謝你,我會保重!^^

Anonymous said...

38個鐘....慘過生仔

不過好事黎既,
生BB 果陣應該無咁辛苦
哈......

唔知幾時呢?

Anonymous said...

Fufu.....TAKE CARE!!!
我都唔係好想見到隻損手爛腳o既曱甴^^

Wingie said...

愛我的學生:如果生仔,辛苦D都抵!

Wingie said...

HIHI 阿水!我會保重架啦!今日避無可避返左一日工,都頂唔係好順,真係要抖多D!

Anonymous said...

你咁都仲要返工= ="....真係辛苦晒!!!
你家下真係要小心過大肚婆^^

Wingie said...

T_T