Monday, June 16, 2008

勁爆


究竟,

要肥到什麼樣的程度,
.
才會發生這麼樣的情況?


(註:此非本人! )
.
.
.
.

23 comments:

Anonymous said...

ER..真係唔係你=)???

Wingie said...

wakakakakakakaka......

Anonymous said...

不過撕裂得好完美..haaa
唔似人為..可能係個款=)

Wingie said...

方便釋放!哈哈......
其實剪埋另一邊可以多條undie用!

Anonymous said...

WA....咩事呀你??

wakakakakaa

Wingie said...

唔係我!wakakkakkakakkakaka

Anonymous said...

人少少,未就認左佢係啦........"C奶"總會升 Level 變 "肥C奶"咖嗎!!

天經地義喎!!

Wingie said...

此非本人!死都唔認架啦!

Anonymous said...

哦 Missssss 妳蛇王!!!! 返學時間上網!!!!

妳唔洗撐啦,呢鑊仲唔切斷到正一正!!!

哄張相係邊個黎先???

Wingie said...

係咁既,有一個絕色美女,睇睇下電視聽到佢老公大笑同時覺得羅友有D涼意,所以影左呢張相。

我考緊試,所以比較得閒!

Anonymous said...

我本來都無懷疑過係你,但你咁此地無銀,好難令人信唔係你喎。

向好方面諗啦,正所謂躉大好生養嘛!嘻嘻...

Wingie said...

此地無銀,此非本人!
唔係我!死都唔會認!

Anonymous said...

唔使好肥,
MS FU你著XXXXS 一樣可以XDDDD...

Wingie said...

係咯,我不嬲都係窈窕果班!

Anonymous said...

Miss Fu~~~當真是你? ^O^But never mind! 你睇落都係咁fit! 但係以後最好都係要keep 下 ^v^

Anonymous said...

stephen"

  嚇死我!仲以為冇見你1排就暴肥添-0-"

Anonymous said...

有佢結婚d果日d相呀~~~seesee呀~
我個Xanga~^^
http://www.xanga.com/Garfield_Chan

Anonymous said...

見到後
第一秒諗的是"e...做咩隻班馬會咁既.""
第三秒諗.."唔係喎..人黎的.""

Anonymous said...

不如去我相簿睇啦~
http://www.fotop.net/Garfield_chan

Wingie said...

Lala: 我重申,呢個唔係我!

Wingie said...

STEPHEN: 結左婚係會增D磅架啦!你都努力KEEP下啦,人大左,肥得好快!

Wingie said...

HOYI: 哈哈,又真係幾似斑馬喎!

Wingie said...

GARFIELD: 大家都好靚女啊!希望張同學幸福愉快!