Sunday, May 25, 2008

婚照篇 - 台灣MASALILI

幾年前看了一個姊妹在林莉拍的婚照,對台灣的拍攝手法有很深的印象,而且不喜歡香港大部份的婚照公司的倒模式拍攝,所以向身邊朋友打聽打聽,始終用家意見比DEMO照片來得實在。其中一個朋友極力推介台中的MASALILI,還特別推介造型師VICKY。

MASALILI渡假婚紗之旅
http://www.masalili.com.tw/new_ms_holidays_index.htm


我們JOIN的是水舞谷關的PACKAGE,因為看了DEMO,很喜歡那個吊橋和溫泉酒店的懷舊景緻,而我又從來未去過台灣,除了影相,可順道浸溫泉,說服自己機票是值得的。最重要的一點是影期為復活節,天氣比較不穩定,下雨或陰天對水舞谷關的影響比較少。

PACKAGE行程可參
http://www.masalili.com.tw/itinerary/marry%20event/news-g01.html#


MASALILI的網上查詢及訂購服務做得非常的好,一切問題都有專人E-MAIL解答,服務快捷又誠懇,給顧客百分百信心與安心。5日4夜的行程,令人十分滿意。

預備物資:

金色、銀色及紅色高跟鞋各一對、幾款耳環、介指方便配襯
GIRDLE、NU BRA
男人黑皮鞋及乾淨白波鞋 (曾見有新郎的波鞋很DIRTY,很搶眼)
男人恤衫及心水CASUAL LOOK
除草眉鋏、補水面膜、護髮素 (酒店多數沒提供)
心水造型剪報方便和攝影師造型師溝通
花球或其他想上鏡之物件

營養師介紹急救修身餐單:

拍照前1-2天只喝無糖豆漿及果汁 (拍芝柏前做到,修身去水一絕,不過在台灣……不行了!


DAY 1


去到台北,搭巴士去到長榮飯店安頓好,食個LUNCH就去九份,
同自己講,我地係黎旅行,順便影婚紗相,抵D!

其實忍口都忍得幾辛苦,唔想千年道行一朝喪,
返到酒店再敷返個MASK,羊生都有份



DAY 2

黎到台灣點可以唔試下鼎泰豐既小籠包?正!
唔使太早起身,食完LUNCH先慢慢搵車搭去台中

去到台中開始落雨,以為好近,好狼狽咁行左幾個街口,
早知打的!

去到MASALILI,招呼非常好,揀5套衫揀左成4個鐘,
D衫好多款好靚好新唔老土,羊生就揀西裝同恤衫襯返我。

揀完衫就去巴黎商旅放低D行李,然後去台中夜市食野買野,
羊生買左2件好花俏既恤衫,不過台灣D野一D都唔平!

巴黎商旅係一D新式情侶酒店,環境都幾好,幾乾淨,
再敷返個MASK,同做最後除草工作,早D瞓養足精神。




DAY 3


到啦到啦!晨早6點幾要到化妝啊!
化完妝先影影樓,一套婚紗一套粉紅色晚裝。
.
主任好風趣好合作,影得好開心,仲忘形到叫羊生做朝偉哥 (囧),
不過羊生經過芝柏既REHEARSAL之後真係自然左好多!
.
食完LUNCH就出發去水舞谷關溫泉酒店,
天陰陰有少少雨,不過冇咩影晌。

外景只影左吊橋同公園,大部份都晌酒店度影,
一套復古婚紗,一套藍色晚裝同CASUAL LOOK,
影到咁上下,仲借尿循走返入房偷影。


講咁耐,睇相吧啦!



1

當然係TUNE左色架啦!不過真係好靚!
我講緊後面D樹!


2

呢張係最後影既,居然比我成條裙擺落水,好感動!

3

留意朝偉哥褲浪!


4


5

呢條裙我真係好‧好‧好中意!
估唔到腰粗如我都著到旗袍!


6

呢張做左誇頁

7



8

呢張,個FEEL幾好,不過有綺夢既影子,所以麻麻地!

9

D光TUNE得好靚!


10

呢張都做左誇頁。

11

講過秘密比大家知,呢張相我個FRIEND執走左羊生個肚腩架!

12

羊生:究竟望緊咩?
羊太:唔好理啦,幫手摭住我個肚腩啦!

13

落雨天陰都冇有怕既吊橋景。

14

MASALILI門口呢個景係我地REQUEST影既!


15

頭頂D玫瑰花係佢地D枱頭裝飾黎架,我話想要D絲花頭飾,
佢地就立即逐枱搵D鮮花比我,不另收費。

16

羊生件恤衫都係MASALILI提供,初初覺得2個都粉紅色,
實在太娘,不過睇睇下又覺得娘得幾有趣。

17

呢個就係自己去花墟揀花自己砌既絲花球,
好中意呢張,做左INVITATION CARD。

18

個妝好自然!對耳環係VICKY幫我搵既。

19


哈哈!鬼馬主任居然帶埋道具去谷關,朝偉哥蘿記上身!
呢條裙本來係佢地MODELLING既SHOWPIECE,不外借,
不過都肯晌貨倉摷返出黎比我著,我聞過,唔臭!

20

影到我都上左身,以為自己係MODEL!

21


22



23

佢都係!著住新衫,仲學人唔著底衫!

24

問你死味!

25

劇照!


26


27



28

偷拍!

29



30



31

自己監硬換條裙多個CASUAL LOOK!襯返羊生既花俏恤衫。

32

呢個頭係唯一一個我冇比意見既髮型,花左好長時間先接受到!

33

比我心目中既MASALILI大頭相爭好遠,有少少遺憾。

34

呢張影出黎羊生下巴有條好長既毛架,不過執走左咯!

35

呢條裙我都好中意!結婚當日都揀左條差唔多既。


36

呢個頭,我始終覺得好似異形!

37

踩左你咁多腳,讚返你啦!呢張真係型!
INVITATION CARD另一面就用左呢張。


38


朝偉哥!

****************************


房內之偷拍照

超大浴室一角



停不了的擺POST

浴室內都有巨形溫泉缸,可以蛙一少步


影完晒已經7、8點,都幾疲下,不過襯住未落妝,
就同羊生周圍影相,如果羊生識用大機就好啦!

影完就問酒店食免費自助火鍋,同埋返房浸溫泉。




DAY 4


抖夠啦,就坐專車返MASALILI揀相,
佢地真係好好人,羊生隔離係主任,VICKY仲有ASSISTANT。

其實真係好難揀,因為好多都好靚!唔同色調都幾款,
不過因為唔想OVER BUDGET,要好忍手,
放棄好多靚靚SOLO,最後揀左40張,2本相簿 。







影完相啦!放監啦!一返到台北即刻喪食!

當晚周圍行,行下夜市,之後晌HOLIDAY INN 住一晚,
第二朝就返香港啦!

支出

PACKAGE 大約$5000,包括了一晚溫泉酒店住宿及20組相片連15吋相簿,加錢加一晚台北黎客商旅,指定攝影師 - 主任及造型師 - VICKY,郵費,最後要了40組照片,一共$12000。連機票、3日2夜台北住宿及使費,整個行程花了$20000。


喜歡的地方

相片非常滿意,暫時未有一間台灣的婚照公司能取代MASALILI在我心目中的地位!景多,衫多,影得靚,造型靚,服務好,有機會真想再去影造型照!

不喜歡的地方

CLOSE-UP不夠多,比較喜歡某些ROGER拍的CLOSE-UPS。

****************************************************

呢輯你地又中意邊幅呢?

65 comments:

Anonymous said...

做咩話自己似異型=口="...
個個頭我覺得SET得幾令WOR...
MORDERN得泥又有STYLE=]"...

真的好看啦XDDDD"..
MUD MS FU有得唔好睇GA咩@___@?

Anonymous said...

FuFu.....好耐冇見喇!!
我係以前PESS Chan Wai Han呀!
上次叫肥譚叫埋你去bbq架!
不過佢話你唔得閒.......冇黎到!!

張張相都好靚......
最緊張係影完出黎靚靚就得啦!!^^

丫.......順帶一提....
我地都有位同學結婚喇!!!真快呢~

Wingie said...

WILZUN:
多謝你啊!成日讚人,好鬼衰架!呵呵!

Wingie said...

Garfield:
Hello! 好耐冇見啦!新校的確係好忙,暑假丫!睇下有冇機會出黎聚聚!

邊個結婚呀?快D爆料好喎!結婚係好開心既事黎架!我要睇相!

Anonymous said...

我地班姓"張"的女同學!!6月21先結婚....到時先有相睇!!

Wingie said...

姓張?好難諗喎!

Anonymous said...

謝謝你的sharing...

你的婚相好靚好靚呀...

其實我都打算去masalili 影...

但又怕好煩咁...因為我知咩都要自己contact ...

仲要去到果邊先揀衫...其實會唔會好遲呢??

佢地改size 好快架??

仲有呀, 係咪都要o係果邊揀埋相先走呀??

20組相片係咪即係20張相咋??..好似好少咁喎...

好多問題...對不起..哈哈~

另外, 我想講我好鐘意你婚相既頭紗...

d 衫同造型仲有你地都好靚呀..哈哈~

Wingie said...

多謝你賞面! ^^ 恭喜你喲!

其實都唔係太煩,因為send email已經解答晒所有問題,個人認為比起親身去門市問,問完有唔清楚又要打電話問好好多、清楚好多,因為對住個電腦就得。

基本上佢地第一日會比3個鐘你揀5套衫,不過我揀左好耐,佢地都冇催我,如果想快D,最好browse下佢地d demo相, print定d心水婚沙同styles,到時就唔使毫無方向咁試,同埋佢地都會提供意見,最緊要揀幾個唔同style,同練定幾款唔同既笑容。

佢地改衫好快架,我即日再著時仲有d唔fit,佢即刻幫我搞返掂。

到第3日就會安排揀相,冇人理你,揀到滿意為止,20組即係20張,連底連書簽,係好少架,所以我揀左40張,可以做2本相簿。個人意見,同一輯唔好要咁多相,與其加錢買相,不過影多輯平平地既,多幾個造型玩下!

仲有Masalili晌台中,係麻d,不過值得!我見d朋友去台北其他d影,我都係中意masalili多d...

Anonymous said...

OH~~實左太詳細喇~~真係唔該晒~>o<
等我慢慢簡下心水地方先~
不過睇黎真係要好忍得手先得wor...我驚我張張相都話要......咁就貴死喇=.=

Anonymous said...

個名最尾係"欣"架!諗到字????

Anonymous said...

24-32實在太專業model feel啦,完全可以拎去做廣告,你地應該收番佢錢就真!

講真,$12000 有咁好既質素,真係好抵!羡慕...

blog said...

我最中意
3. 留意朝偉哥褲浪!

Wingie said...

ELLEN: 加咁多錢要相,不如影多輯平平地架啦!

Wingie said...

GARFIELD:
張... 嘉...欣...???

Wingie said...

KARSON: 你又影啦!唔加相的話,輯輯都唔係好貴架乍!有人3萬蚊影1輯,有人3萬蚊影好多輯!最緊要靚!

Anonymous said...

謝謝詳細的解釋...

令我明左好多...

不過我覺得20組太少了...

佢地仲好似唔包油畫添~

Wingie said...

所以我要左40組, $12000

而油畫, 因為郵費會幾貴, 所以我諗住返香港先搵人晒, 最後都係用左芝柏送果張...

Anonymous said...

yes~

Anonymous said...

MISS.FU長頭髮真係好睇d

Anonymous said...

FUFU
睇你輯相真係睇極都唔會厭
好鬼死正 =P

Wingie said...

Garfield:
好似以前都知佢有大佢好幾年既男友...估唔到咁快結婚呢!叫佢SEND D婚照黎睇睇丫!

Wingie said...

CWAN:
多謝你再次造訪!最緊點呀?做緊乜?

Anonymous said...

FUFU::
我? 冇呀.. 都係返緊工咁囉* =P

Wingie said...

做緊咩先?有FACEBOOK冇呀?睇下相都好丫!

Anonymous said...

我也是在MASALILI拍婚照, 更與你同一個攝影師呢~~~

不過, 你拍的, 真的很靚、很型啊!!!

Wingie said...

你好啊!多謝你 ^^

我好中意主任影相啊,佢又搞笑,影得好開心!如果有錢我都想返去整返輯個人或者有bb時影下family photos,可以欣賞你既婚照嗎?

Anonymous said...

我都打算去masalili 影,

你呢輯影得好靚ar~

但我唔知由邊一度入手好~

Wingie said...

多謝你啊!我建議你上佢個網睇下你中意邊D景點先,跟住留意有冇邊個心水攝影師,然後先SEND EMAIL同佢地連絡,睇下就唔就期,因為佢地有一日公休, 攞假要留意,最少要預5日時間。

MASALILI渡假婚紗之旅: http://www.masalili.com.tw/new_ms_holidays_index.htm

Anonymous said...

我有睇佢網頁, 我都有fd 影過,

但佢地都係預3日左右~

Wingie said...

3日會比較辛苦,佢地package係3日,不過預多頭尾2日搭飛機,唔使咁趕!

Anonymous said...

你D相真係好得, 我本來選了Butterfly green, 睇完你D相心思思想change, 你果間個make up , D 婚紗, D相.....好得, 唯一係 close up & out door 小 ; butterfly make up 都 ok, 但dress 唔得, 不過out door 多, out door 影人不會過細, 境過大, 好natural.....我而家不停compare這兩間D相.....真係難選擇, 可以俾D意見嗎?

Wingie said...

多謝你啊!我都有朋友影左BUTTERFLY GREEN,都OK,真係好睇你自己中意邊D FEEL既婚照啊!

MASALILI各方面都好好,我都覺得CLOSE-UP少,可能同攝影師的手法有關,佢果度有個叫ROGER既,佢影D CLOSE-UP好靚,我都有考慮佢,而佢PROVIDE既OUTDOOR景其實選擇都好多。

你影之前只要同攝影師好好溝通,同佢講你想要D咩FEEL,做定剪報,佢會配合。

MASALILI D妝化得好好,ROGER好多CLOSE-UP都好靚!值得推介!

Anonymous said...

thanks a lot! yr make-up is excellent (是造型師 - VICKY嗎?) 你有無要佢跟足你全日(轉粧), 好似要extra fee,是嗎?) ,你呢批相好young, 好fashionable,超正!! ; 而芝柏較 mature, 你太young了, 有點格格不入......(唔好意思啊!)

ps. 我勁鍾意你件玫瑰婚紗 ; 而D相就選不到那張最好........因為張張都好,其實大頭果幅都好正, 我覺得你呢輯仲好過masalili佢地用來promot果輯wow

問多你一樣: 要買那個精華嗎? make-up 前叫你買的那個, 我個friend都有買, 在butterfly green, 話個粧可以last longer wow?????

Wingie said...

hehe... 多謝你啊!心花怒放!

我make-up 係vicky呀,佢只會跟朝早,因為下午會出發由總部去水舞谷關,而主任同助手會幫手執執個妝,都係印下面油同加eye shadow唇膏呀咁,我自己都有搞幾下,都ok!

我中意呢輯多過芝柏好多啊,芝柏個妝靚,不過冇咁自然...

件玫瑰婚紗我都好中意,big day果日都搵左件差唔多既,好滿意!

masalili冇要我買野呀,佢查左d粉劑晌我身,影出黎白d,眼毛果d都冇收錢,我面超多油,個妝都ok last得耐woh!

我最近聽個fd講,主任同vicky都冇得預約,佢將個期吞到聖誕,唔知得唔得,如果可以,加錢預約穩陣啊!

Anonymous said...

主任同vicky都冇得預約了, 想問問台中黎客商旅如何....ok嗎?

Wingie said...

嘩... 升左上神台了嗎... 台中黎客商旅十分ok架,好過我地晌台北book果間飯店多多聲,佢係新式酒店,小規模但好企理,放心啦!咁你地有冇book左邊個呀?

Anonymous said...

主任同vicky他們現在只會留守店中 , 所以我們還未book(都無咗心水camera man ), 有機會轉:catherine 這間影 ,因見佢最新promo 既相都得得地,本來今次婚紗展我差D中招.....芝柏....不過最後我掟咗彎, 我都係鍾情台灣, 影得較natural 呀, any comment?

我之前去台灣住天戍, 都係唔掂....

Wingie said...

我另一輯相就係芝柏影架, 你有冇睇過? 又係婚紗展中招loh... 唉... 我中意masalili多好多好多, 如果比我晌香港揀... 我會揀noel chu (新婚情報), 我d婚紗晌佢度租, 有2個fd晌佢度影埋婚照, 都好靚...

唔考慮roger? 佢都好得呀! catherine口碑都好似幾好, 不過冇熟朋友影過, 冇實版睇...

Anonymous said...

咪就係之前睇過你果D, 想起你對芝柏D comment....最後咪掟咗彎囉 ,你masalili果輯真係正過芝柏果輯好多好多, 仲young 好多同開心好多囉!! camera man 找roger咁 make up 找邊個好呢? 唉, 我連酒店都未選好,你係邊樹擺酒呀?

Wingie said...

make up真係唔知有邊個好... 你睇佢d sample有冇邊個除左vicky睇得順眼呀?

芝柏最可怕係化到我老公成個立像咁呀!

我晌holiday inn擺呀... 40幾圍, 冇乜選擇...

Anonymous said...

hi!

我們會在9月11日去masalili影呀..睇完你們d相..真是好期待呀!

Wingie said...

hihi!!! 你會影邊個package呀?收到相可以比我睇睇嘛? ^^

Anonymous said...

童話城堡之旅~

18吋經典24組純攝影

Anonymous said...

"芝柏最可怕係化到我老公成個立像咁呀!"

hahahahhahahaha......不過佢咁樣影到好似 slim D bor .....kakakakakaka!

wah! 40幾圍.....你真交遊廣闊, 你honey好有$ 呀!!

Wingie said...

係啊,我都覺得佢芝柏slim過masalili,我就相反,因為影芝柏食生果餐食左2日,masalili影之前果日仲食左成盆小籠包!

唉!係親戚同朋友都多,結完婚破左產啦! 哈哈!

Anonymous said...

hello 我o係 yahoo search masalili 搵到你個 blog, 我十一月都會去影所以入o黎睇下 :)

你地 d 相好靚呀!! 好期待 :)

有個問題想問你: 佢比你的電腦 file resolution 高唔高? 放唔放到油畫? (因為我只係諗住去 masalili 影) thanks :)

Wingie said...

Hihi!!! 恭喜你先!! 你地會影邊個package? 邊個攝影師? 十一月天氣會穩定d呢!

我冇晒poster呀, 因為芝柏果輯送左, 不過佢地d resolution好似係8M架, 晒poster應該冇問題, 我知好多人一係要有poster既package, 一係返HK晒

冬冬 said...

wingie,

妳D相好靚呀~~~ :)

我都係岩岩九月初去完masalili影童話城堡﹐不過夏天去真係好好好熱﹐又多蚊呀~~~

Wingie said...

我都係怕天氣影晌先揀水舞谷關咋!
係咪好心急呢! ^^

Anonymous said...

諗住影童話城堡同埋雪羽森林 - 好 excited :)
無指定攝影師同化妝師呀, 睇過咁多人影o既相張張都好靚... 應該個個攝影師同化妝師都好 pro o卦!

Wingie said...

咁都係!放心啦!個個影完都極力推介架!

Anonymous said...

hihi, 射手座, 有野想請教....請問你Bd 果日找那個幫你makeup+hair stylist? 我找了二個都唔得啊, 今次幣家火....

Wingie said...

我個MUA超得啊!叫OLIVIA MAN,HAIR STYLIST係我個FD,比較CREATIVE,你有睇過我BD既相?

http://www.fotop.net/WingieJeremy/Mien

OLIVIA有接JOB,有HAIR SYTLIST跟,如果有興趣,我可以比佢電話你!

Anonymous said...

原來輯相係屬於你地o架??

好靚呀~~~~ 我就係o係網上睇你輯相

所以好恨去masalili影呀~~

你真係影得好靚呀!

Wingie said...

多謝你啊!真係值得推介啊!有水準,又唔貴,又多景選擇,去啦,去啦!

Anonymous said...

好呀, 不過唔知貴唔貴呢? 唔該晒

Wingie said...

估計全日化妝連set頭$5000左右

Anonymous said...

hi, thankyou 呀!! 佢有無web site? 知唔知試粧幾銀?

今日話俾一個同事知, 就快結婚, 佢竟說: " 快D啦! 你小心高齡產婦呀!" "xyz@...." 有D人真係.....攪到你O晒嘴!

Wingie said...

就係有D咁既人loh...... 真係「唔該晒!」

你睇下呢個list睇唔睇得明?
http://www.salongoahead.com/

Anonymous said...

Hi Wingie

我都係因為妳輯相而選了水舞谷關呢個package,

我最鍾意就係妳同羊生係粉紅色葉前面影果幾張,

圍繞著旅館影果幾張& 呆橋果幾張都好有懷舊味道,

我會拎妳d相比Roger 參考, 係啊 我會12月12日去影啦,

好緊張啊, 唔知我d靚唔靚呢~

Wingie said...

多謝欣賞啊!我自己都好中意輯相!老公話遲d過去影多輯tim呀!你放心啦,絕對有質數保證啊!12月去冇咁多雨落,都好!唔介意的話我都想睇下你d靚相啊!

Anonymous said...

絕對無問題啊,我一定會同大家分享既,

更何況我都係因妳輯相吸引我選呢個package呢

Wingie said...

Yeah!! 期待呢!!!

Anonymous said...

啊~ 我都想知你們影相時攝影師是否會教你

表情和動作 ? 因我驚我會好生硬啊!

Wingie said...

佢地會安排架啦!放鬆d!練習下唔同既笑容, 唔好張張同一個笑就ok咯!