Wednesday, May 21, 2008

婚照篇 - 芝柏GP


最近有人向我表示,十分想看我的婚照 (囧),所以,又來了!

第一輯婚莎相是在EXPO中中計的,被芝柏的復古造型吸引,衝動地付了訂金,1相本連25張相,1海報,1簽名布,盛惠8000大元! 其實此輯相可以說是之後去台灣影MASALILI的REHEARSAL。

1

2

3


好中意呢個復古LOOK,不過都有人話好恐怖


4


5

6

7

數碼港公園既自然景,都有人工花園景、石雕景,

不過我唔中意,冇揀到


8

太陽花係自己帶去既小道具
9

呢張晒左做大海報擺BANQUET門口

10


11


12

背景都幾多,不過只得呢幾款睇得上眼。


13


14


15

呢幾個景夠簡單,我中意。

紅絨裙著到個人好肥,初初好唔中意個頭,

癲得濟,不過睇睇下又順眼左。

16


揀呢張係因為老爺奶奶都有張差唔多樣既

17

好CREATIVE既髮型師,好似叫RICKY,

好好人,好合作,我自己都帶左D剪報比佢睇我水STYLES,

佢就盡量配合,我見到D咩頭飾正佢都比我用,

又幫我襯埋。順帶一提,我當時鬼剃頭 ,

右額對上有個5蚊銀咁大既窿,

髮型師巧妙地同我COVER左。


18

賣點︰玫瑰禮堂

仲有個貌似椰菜既花球,係用左$600晌花墟砌既,
影完相我自己再執過,仲靚,嘥左$200手工。


總結

喜歡的地方︰

化妝SET頭非常好!新娘妝化得很自然,很靚,頭SET得MODERN,很CREATIVE!數碼港公園有自然景!影棚景也有不錯的選擇。揀相不PUSHY!


不喜歡的地方︰

新郎妝太厚,晚裝選擇少。不喜歡例牌景如BEAR BEAR呀,韆鞦呀,但一定要影!拍攝手法沒驚喜,和其他婚照公司沒大分別,其實COUPON加錢在其他公司拍,更可節省3000大元!


********************************************************************


自己既婚照,係百看不厭既! 你地又鍾意邊張呢?


22 comments:

Anonymous said...

a...講真呀~我真係覺得你呢輯婚紗相真係好靚...
ellen比我看你的婚紗相...再比我看另外朋友的婚紗相我睇
簡直係兩回事...

我唔認識你本人...亦唔了解你...但係你呢輯婚紗相我覺得有種觸動o既感覺...覺得你地兩個真係好鍾意對方...haha...你好成功呀

所以我哥哥一年後o既婚姻...今日就心急到要即刻問你囉資料喇^^..

Wingie said...

其實我都影左3輯相,呢輯芝柏我覺得都OK,OK在個妝化得好,好正路地靚,不過我中意D特別D既野,同埋一早對港式婚照有D BIAS,所以我中意MASALILI果輯(第二輯)多D,遲D得閒會POST多D MASALILI既資料!

Anonymous said...

係喎~邊d 係第一輯邊d 係第二輯?
你上面復古果d 好型喎~
下面果d 就好幸福...兩隻都影晒...一次過滿足幾個願望唔好咩?
aa...同埋我特別鍾意你e兩 張呀^^..
http://www.fotop.net/WingieJeremy/Masalili/G005
http://www.fotop.net/WingieJeremy/Masalili/G028

Wingie said...

你講呢2張都係MASALILI影既!

而上面呢個復古造型就係芝柏吸引左我落答既元兇,我覺得幾得意幾過引架!

Anonymous said...

ok靚靚!

第一、二張攞多少少會好d!

Anonymous said...

表姐~~我想問下呢~~~

1.你係MASALILI影用左幾多錢呀??

2.係咪自己買機票過去, 再加佢個團費架??

3.佢會包你幾多張相架??

4.你覺得低唔低呀?

heehee....我..我......計劃緊姐~...

Wingie said...

恭喜你啊!
等下先!我要整理下MASALILI D相先!

Anonymous said...

fufu d婚紗相好令令...

''''T!nG...婷~ said...

I like photo no.11!
All the photo are very beautiful!

Anonymous said...

So beautiful! Are there any photos? I want to see more. Miss Fu, You know? My mum said that you are so beautiful.

Anonymous said...

fufu張張都影得咁靚*3*

Anonymous said...

我會揀第17張,因為髮型同服飾都好襯你,再加上燈光同角度,真係一絕,係應該擺o係公司門口做生招牌o個種!睇到我O晒嘴添(學人用潮語)!

Anonymous said...

影相真係靚好多喎
果然有化妝...^^

Wingie said...

MICKEY,BOBO,LALA,阿晴:

HEHE... 多謝你地啊!

等下啦,過幾日會POST另一輯相!

Wingie said...

KARSON:
我都好中意第17張,幾特別,可能我要得少相,佢地冇攞黎做DEMO相,太可惜!呵呵!

Wingie said...

愛我的學生:
我平時低調,所以你唔覺我有咁靚係正常既!

Anonymous said...

幾時睇都咁令x]

Wingie said...

多謝多謝!呵呵!

Anonymous said...

我地影相時都揀左哩條紅色晚裝呀!!!

整體上, 我地對芝柏既相都非常滿意架!!

你地輯相都影得幾靚!!

Wingie said...

我覺得佢地d MUAs 真係好得啊!攝影師又nice,不過我地要得好少相,serve我地果個姐姐仔就冇乜好面色loh...

Anonymous said...

笑得好 SWEET 呀你 :)

Wingie said...

多謝你啊!

影之前有練習架!