Thursday, November 13, 2008

名偵探柯菊

名偵探柯菊案情重組筆錄︰


十月十四日,新魚缸內加入五十條藍燈。

十月廿六日,加入兩隻巴西小龜龜、十條橙斑馬、十條紫斑馬、三條小飛狐及兩條琵琶。

十一月三日,即加入新魚後一星期,藍燈數目由五十條遞減至五條。

藍燈獨自在缸內生活了十二天,並沒有被開關燈等環境因素嚇死。

所以他們並非死於自然,而是他殺。




這張是加入新魚當天,即十月廿六日拍攝的照片,大約可以看出,藍燈比較細小,但其他魚包括斑馬、飛狐及琵琶的體積也沒大很多,最大的是斑馬,但要一口吃掉一整條藍燈似乎沒有可能。

期間亦沒有發現藍燈被分屍的屍骸。

兇手呼之欲出!





能一口吃掉一條藍燈的兇手!

一直以「不諳水性」為掩飾的兇手!

所有迷團已經解開!

.

.

(((前野同學︰「為什麼我沒份出場?為什麼?為什麼?為什麼?」)))

22 comments:

Anonymous said...

養翻d 大條d 既魚咬翻龜龜

哈哈

Wingie said...

龜龜唔會有好下場!Trust me!

Anonymous said...

Fufu養既魚都係死於非命既...
P0or!!!!!!

Wingie said...

不知幾幸福啊!

Anonymous said...

其實一開波你就係想養龜龜, 魚魚只係飼養來吧!

Anonymous said...

其實一開波你就係想養龜龜, 魚魚只係*飼料來吧!

Anonymous said...

曾幾何時,我也有兩隻大兇手小小的龜龜。
他們食野時真係唔好講笑......
夏天時,每一日都會食豬肉..
不過幾個月後,家中的BB而離開了我的家...

開庭喇..為魚魚報仇。
要求法官大人判佢終生監禁。

Anonymous said...

補充:
因為家中的BB而被迫離開了我的家

D0nkey"驢仔 said...

就黎會考...唔係好得~

龜龜會食魚架..
快D解開疑團喇~~

=]

Wingie said...

龜仙文文︰沒有的事!我只想他們相處融洽,生活愉快!

Wingie said...

Hoyi︰食豬肉?會唔會培養他們殺戮成性啊?我要為魚魚報仇!太可惡了!

Wingie said...

DONKEY︰比心機啊!

Anonymous said...

唔係呀,
你食下我, 我咬下你
生活都幾融洽

Wingie said...

好似又係喎!^^

Anonymous said...

你好﹐路過留個言先

Wingie said...

你好啊!

歡迎歡迎!

Anonymous said...

(你食下我, 我咬下你
生活都幾融洽)
啊~~~~
你們真是......(^o^)

Wingie said...

Haha... 風趣!

Anonymous said...

可能曾經有人求過情...

一條瘦瘦的藍燈: 不如咁啦, 以後我負責妳嘅食物.
龜龜: 食你唔好咩?
藍燈: 食我就食一次. 妳食我啲屎啦, 我咁瘦, 唔吸收, 淨消化, 啲屎最有營養. 妳食咗可以直接吸收, 慳番唔少...
龜龜: &*(&^%^%!@!$%$&^ 痴線. 就o趙你先!

Wingie said...

haha... 你都好有想像力!可以開返個blog發揮下!

Anonymous said...

警告!警告!這裡有一大堆人特別人士聚集在一起!!請大家提高警覺!以免受到感染!!警告完畢!多謝!

Wingie said...

邊個?邊個特別人士?