Monday, October 8, 2007

我冇拮屎!













.

今天去看色‧戒,鄰座的師奶不斷說話︰
.
「噢!尖沙咀啊!」
「哦!是中環呢!」
「咦?這是不是港大?」

可惡,真的火都來!

我咳兩聲,她沒停咀。
我看了她一眼,她沒停咀。
我轉頭再看她一眼,她沒停咀。
我「殊」她,她沒停咀。
我沒有吉士叫她收口!

我推推身旁的羊生表示不滿,他不理我。
我示意他替我「殊」她,他不理我。
我說如果她再說話,陪我到前面坐吧,他不理我。

結果,沒有吉士的我,撇下沒有吉士的他,自個兒跑到最前排坐,算是可以靜心陶醉於每一幕了,但到期待已久的肉博戲,映像大得什麼器官跟什麼器官都分不了!

散場時,我白了該師奶一眼,拿了個尾彩!
.
********************************************

最憎人睇戲講野!
咁大個人,嬲你又唔知,話你又唔好意思!
咁中意講野就返屋企睇碟啦,咪出黎為禍社會!



I wish I had the guts to say all these in her face. -_-"
.
.

5 comments:

Anonymous said...

睇戲遇著傾計王!注定是悲劇!
幸好我同老公都是燥狂底, 我會白佢,殊佢!
除了傾計王之外, 仲有一個叫踢鄧王亦是很pk的, leo試過行去後面請佢地唔好踢tim!
不過遇著呢d人無論結果係點, 都已經好影響睇戲的心情了...

Anonymous said...

fufu睇戲竟然遇著d咁既情況...真係慘...

Anonymous said...

看來這是一個"老練"c奶

Anonymous said...

你殊佢都繼續講,怕且你叫佢收聲佢都唔會收。

咁你覺得齣戲點呀?

chin said...

haha...
你的遭遇深表同情,
下次你為了避開呢一班c9,
等出碟回家看吧.
haha